زن جوان كه كیف خود را از دست رفته می‌دید، در یك لحظه كیف سارق ترك‌نشین را كشید و با فریادهای او شاهدان این ماجرا به تعقیب 2 سارق كیف قاپ پرداختند...
       

جام جم آنلاین: زن جوان با مقاومت در برابر سارق كیف قاپ وقتی متوجه شد كیفش به سرقت رفته است، او نیز با كشیدن كیف سارق، آن را به نفع خود ضبط كرد.

بازپرس قندی‌زاده در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی با اشاره به این پرونده گفت: صبح چهارشنبه هفته گذشته زن جوان در شمال غرب تهران دقایقی پس از خروج از محل سكونت خود متوجه شد كه 2 سرنشین یك دستگاه موتورسیكلت به وی نزدیك شدند و در این هنگام ترك‌نشین موتورسیكلت كیف زن جوان را ربود.

بازپرس دادسرای جنایی تصریح كرد: به دنبال این ماجرا زن جوان كه كیف خود را از دست رفته می‌دید، در یك لحظه كیف سارق ترك‌نشین را كشید و با فریادهای او چند نفر كه شاهد این ماجرا بودند، به تعقیب 2 سارق كیف قاپ پرداختند، اما آنها بسرعت از محل متواری شدند.

قندی‌زاده افزود: پس از این حادثه و با گشودن كیف متعلق به سارق، اسناد و مدارك او به دست آمد و پس از تماس با مركز فوریت‌های پلیسی 110، پرونده‌ای در این ارتباط تشكیل شد و موضوع برای دستگیری سارقان در دستور كار قرار گرفت.

بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی افزود: هنگامی كه تحقیق در این زمینه ادامه داشت، زن جوان، با مراجعه به دادسرا گفت كه پس از سرقت كیف وی؛ جوان سارق با او تماس گرفته و درخواست كرده است تا در یك قرار تعیین شده كیف او را تحویل دهد و كیف خود را دریافت كند.

 به دنبال  این موضوع و با آموزش مناسب، هنگامی كه سارق كیف قاپ با حضور در محل قرار، آماده بود تا با تحویل كیف مالباخته، كیف خود را تحویل بگیرد، در اقدامی ضربتی دستگیر شد. بازپرس جنایی افزود: با تحقیق از سارق كیف قاپ و اعتراف وی، تلاش برای دستگیری دیگر همدست وی ادامه دارد.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ

 www.seemorgh.com/news