او را با كمربند، سیخ داغ و پیچ گوشتی آنقدر كتك می‌زدم كه بی‌حال می‌شد و تا ساعت‌ها نمی‌توانست از سرجایش بلند شود...
    

پدر سنگدلی كه به اتهام كودك آزاری در یكی از محله‌های كرج دستگیر شده است ، روز گذشته در ادامه تحقیقات قضایی ، راز یك سال شكنجه دادن فرزندش را فاش كرد.

به گزارش «جام‌جم» ، ماجرای این كودك‌آزاری پنجم بهمن امسال، به دنبال تماس یكی از ساكنان مجتمع مسكونی واقع در دهقان ویلای كرج با مركز فوریت‌های پلیسی 110 كرج فاش شد و ماموران كلانتری 17 مهرویلا پس از هماهنگی قضایی با انصاف‌دوست ، بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرای جنایی كرج، به محل حادثه عزیمت كردند و كامران 9 ساله را كه بشدت مورد شكنجه‌های پدرش قرار گرفته و در یكی از اتاق‌های منزل افتاده بود، برای درمان به بیمارستان انتقال دادند.

با تلاش پزشكان كامران از مرگ حتمی نجات یافت و مرد متهم - رحمان - دستگیر شد و به مركز پلیس انتقال یافت و در بازجویی‌های پلیسی اعتراف كرد كه پسرش را مورد شكنجه قرار داده است.

به این ترتیب، رحمان (متهم) روز گذشته برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی كرج انتقال یافت و از سوی قاضی محسن علی‌اشرف، معاون دادستان كرج بازجویی شد و در اظهارات تكان‌دهنده‌اش راز یك سال شكنجه پسر 9 ساله‌اش را فاش كرد.

اعتراف به یك سال شكنجه پسر

متهم در اظهاراتش به قاضی علی‌‌اشرف گفت: چند سال قبل به خاطر اعتیاد و اختلاف‌هایی كه با همسر اولم داشتم، از او جدا شدم و دادگاه سرپرستی فرزندم را به او سپرد. پس از مدتی با زنی دیگر ازدواج كردم و از او صاحب فرزندی شدم.

در این مدت پی بردم كه همسر اولم ازدواج كرده و سرپرستی كامران را به خانواده‌اش سپرده است. وقتی باخبر شدم، پسرم را از آنها تحویل گرفتم و نزد خودم آوردم تا از او سرپرستی كنم.

متهم ادامه داد: كامران مدام بهانه مادرش را می‌گرفت و من به خاطر اختلاف‌هایی كه با همسر اولم و خانواده وی داشتم، اجازه نمی‌دادم كامران با آنها ملاقات كند.

این ماجرا، كامران را عذاب می‌داد و باعث می‌شد او مدام بهانه بگیرد. وی ادامه داد: به دلیل اعتیادم، حوصله نداشتم و در قبال بهانه‌جویی‌های كامران او را با كمربند، سیخ داغ و پیچ گوشتی آنقدر كتك می‌زدم كه بی‌حال می‌شد و تا ساعت‌ها نمی‌توانست از سرجایش بلند شود. وقتی هم كه از مدرسه می‌آمد مجبورش می‌كردم داخل اتاقش بماند و جز برای خوردن غذا و رفتن به دستشویی از اتاق خارج نشود.

پدر سنگدل افزود: كامران را تهدید كرده بودم اگر ماجرا را برای همسایه‌ها یا همكلاسی‌هایش بازگو كند، او را بیشتر كتك می‌زنم و او نیز به دلیل ترس  سكوت می‌كرد و برای كسی بازگو نمی‌كرد.

هر روز بارها از من كتك می‌خورد و در قبال شكنجه‌هایم، با گریه التماس می‌كرد و من بیرحمانه به جان او می‌افتادم.

وی ادامه داد: چند ساعت پیش از دستگیری‌ام، كامران ملتمسانه از من خواست اجازه دهم فقط یك ساعت، مادرش را ملاقات كند كه قبول نكردم و با كمربند او را كتكم زدم. بعد او را به تراس آپارتمان بردم و 2 ساعت در آن محل زندانی كردم. پسرم ملتمسانه از من می‌خواست او را در هوای سرد زندانی نكنم، اما توجهی به حرف‌هایش نكردم تا این كه متوجه شدم یكی از همسایه‌ها قصد دارد با پلیس تماس بگیرد، او را داخل اتاق آوردم و شكنجه‌اش دادم كه بیهوش شد و كنج اتاق افتاد.

متهم افزود: اشتباه كرده‌ام و از فرزندم تقاضای بخشش دارم، اعتیاد این بلا را بر سر من آورد. به دنبال این اعترافات تكان‌دهنده مرد متهم با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات تكمیلی در این خصوص ادامه دارد.

   
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news