بقایای یک ماه عسل تلخ!!
یک فروند هواپیمای سبک دو نفره تفریحی در ساعت 12:27 دوشنبه از فرودگاه رامسر پرواز و به دلایل نامعلومی در منطقه دریایی تنکابن - رامسر سقوط کرد.
یک فروند هواپیمای سبک دو نفره تفریحی در ساعت 12:27 دوشنبه از فرودگاه رامسر پرواز و به دلایل نامعلومی در منطقه دریایی تنکابن - رامسر سقوط کرد. این هواپیما از رامسر به سمت گیلان در حرکت بود که به علت مه غلیظ و کاهش دید به 800 متر در زمان ترافیک، ارتباط آن با برج مراقبت قطع شد.

خلبان علیرضا زادمهدی قلی و مسافر او یک توریست 32 ساله عربستانی به نام حبیب بن شعیب بن محمد خبیت بود. گردشگر عربستانی، تازه دامادی بود که به اتفاق نوعروس برای ماه عسل راهی مازندران شده بود؛ او تنهایی هوای پرواز کرد.

یک پایان تلخ برای سفری که قرار بود عاشقانه باشد. اطلاعات اندکی از این حادثه رسانه ای شده است. با اینحال روز گذشته مجموعه ای تصویری منتشر شد که در آن می شد تلاش صیادان، مردم محلی و اعضای هلال احمر را برای یافتن اجساد سرنشینان و بقایای هواپیما مشاهده کرد.


سوای قایق هایی که در منطقه مشغول جستجو بودند، حضور یک بالگرد و تندروهای نیروی دریایی در تصاویر مشهود است. درباره تلاش های صورت گرفته برای کشف لاشه هواپیما، روز گذشته مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: «کاپشن و کارت های شناسایی خلبان هواپیمای تفریحی سقوط کرده در غرب مازندران، روز چهارشنبه توسط صیادان در سواحل شیرود تنکابن پیدا شد. عملیات جستجو برای یافتن این هواپیمای سبک تفریحی و دو سرنشین آن در محدوده ساحلی تنکابن ادامه دارد.

بیش از 70 نفر در قالب 16 تیم امدادی همراه با دو شناور و یک بالگرد در عملیات جستجو مشارکت دارند. قایق ها و شناورها و نیروهای امدادی در محلی که کاپشن پیدا شده است، با دقت درحال بررسی برای یافتن سرنشینان این هواپیما هستند. هم اکنون هوای منطقه صاف است ولی در ساعات آینده نزدیک به غروب به تدریج با وزش باد و باران همراه خواهد بود که این شرایط، عملیات جستجو را با مشکل مواجه می کند.

گروه های مختلفی از هلال احمر مازندران، محیط بانی، جنگل بانی، دریابانی، سازمان های بنادر و دریانوردی و هواپیمیای کشوری نیز در این عملیات شرکت دارند. تا لحظه تنظیم این خبر گرچه بقایای اندکی از لباس و مدارک سرنشینان و قطعات هواپیما پیدا شده بود ولی هنوز جنازه و لاشه هواپیما پیدا نشده و حسین درخشان، سخنگوی امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت جستجو می گوید: «هنوز جستجوها به نتیجه نرسیده و کلیه نیروهای امدادی تمرکز خود را روی منطقه دریایی تنکابن - رامسر گذاشته اند. صیادان و غواصان در حال جستجو در آب ها هستند.»

درخشان در ادامه گفته های ولی پور را تایید می کند و می گوید: «لاستیک هواپیما و کارت شناسایی خلبان نیز از طریق تور صیادات پیدا شده است.»


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: مجله زندگی ایده آل

مطالب پیشنهادی:
کت و شلوار ظریف را بهانه نکنید!!
روحانی: یارانه نقدی دوران موقتی دارد
قطع دست به خاطر اینترنت!!!
تصاویری ازگریه نحست وزیر ژاپن برای خلبان اردنی!!
افزایش قیمت بلیط اتوبوس برون شهری از امروز!!