فرید ما را مجبور کرد به شاکی تجاوز کنیم!!!
دو پسر شرور كه دو سال پیش دختری جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند در دادگاه كیفری تهران به اعدام محكوم شدند.
 تیرماه سال ٩٠ دختری جوان به پلیس آگاهی تهران مراجعه و به ماموران گفت كه چهار پسر شرور او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. به دلیل حساسیت موضوع به سرعت پرونده‌ای در این خصوص تشكیل و تیمی از كارآگاهان، رسیدگی به آن را آغاز كردند.

شاكی در اظهاراتش به پلیس گفت: «مدتی بود كه با پسری جوان به نام فرید آشنا شده بودم. من با او بیرون می‌رفتم. یك روز فرید از من خواست تا به خانه‌اش در اسلامشهر بروم و به حرف‌هایش گوش كنم. من در ابتدا مخالفت كردم و قصد نداشتم كه به خانه‌اش بروم اما فرید گفت كه یكی از دوستانش به نام سهیل نیز با نامزدش در آنجا حضور دارد. بنابراین قبول كردم و به خانه او رفتم.»

دختر جوان گام در خانه‌ای گذاشته بود كه قرار بود سرنوشتی شوم برای او رقم بزند. او ادامه داد: «وقتی به خانه فرید رفتم، سهیل و نامزدش هم در خانه بودند. لحظاتی بعد فرید برای تهیه غذا به بیرون رفت اما وقتی به خانه برگشت چهار پسر غریبه هم همراهش بودند. خیلی ترسیده بودم و اصلا نمی‌دانستم كه چرا فرید دوستان خود را به آنجا آورده است.»

فرید دوستان خود را به خانه‌اش آورده بود تا نقشه شومی كه برای دختر جوان كشیده بودند عملی شود. شاكی ادامه داد: «چهار پسری كه همراه فرید آمده بودند مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها حتی قصد داشتند به نامزد سهیل هم تجاوز كنند كه سهیل با آنها درگیر شد و یكی از آنها با قمه او را مجروح كرد پس از آن همه آنها پا به فرار گذاشتند.» شاكی به ماموران گفت كه حتی قصد داشت خود را از پنجره به پایین پرتاب كند اما چون خانه فرید در طبقه سوم بود او از ارتفاع ترسید و نتوانست این كار را انجام دهد.

با ثبت شكایت دختر جوان در پلیس آگاهی، به سرعت شناسایی متهمان در دستور كار پلیس قرار گرفت كه در جریان آن مخفیگاه سه نفر از متهمان پرونده شناسایی شد. ماموران پلیس در چند عملیات جداگانه سرانجام متهمان را دستگیر و برای انجام بازجویی‌ها به پلیس آگاهی منتقل كردند. آنها كه با مدارك و اسناد پلیسی مواجه شده بودند پس از رویارویی با دختر جوان به جرم خود اعتراف كردند. به این ترتیب پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه كیفری ارجاع شد.

با این حال متهمان كه در جلسه دادگاه قصد داشتند با انكار اعترافات خود مسیر رسیدگی به پرونده را با ابهام روبه‌رو سازند، جرم خود را به فرید نسبت دادند و به قاضی گفتند: «فرید ما را مجبور كرده بود به شاكی تجاوز كنیم.»

پس از پایان رسیدگی به پرونده، قاضی هر چهار متهم پرونده را تبرئه كرد كه با شكایت دختر جوان روبه‌رو شد. این حكم پس از نقض در دیوان عالی كشور بار دیگر در جریان رسیدگی قرار گرفت و به شعبه هم عرض ارجاع داده شد. این در حالی بود كه تحقیقات بیشتر ماموران نشان می‌داد كه یكی از متهمان پرونده پیش از این به علت سرقت مسلحانه ١٥ سال از عمر خود را در زندان بوده است. به این ترتیب دستور بازداشت دوباره متهمان از سوی شعبه ٧٨ دادگاه كیفری صادر شد و بار دیگر پرونده در جریان رسیدگی قرار گرفت.

 در جلسه دادگاه، متهمان كه در دادگاه بدوی، با اظهارات خود حكم تبرئه گرفته بودند حرف‌های خود را تكرار كردند اما این‌بار حكم متفاوتی انتظار آنها را می‌كشید. قاضی این شعبه پس از شنیدن اظهارات متهمان و شاكی پرونده سرانجام دو متهم اصلی پرونده را به اعدام محكوم كرد. این حكم در دیوان عالی كشور تایید و قرار است به زودی اجرا شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه اعتماد

مطالب پیشنهادی:
مصباح یزدی: برخی آرزوی نوکری آمریکا را دارند
قطع گسترده اینترنت در تهران!!
مرگ دختر بیمار با آزار و اذیت مرد متاهل!!
جدیدترین جنایت داعش یعد از سوزاندن خلبان اردنی(18+)
بقایای یک ماه عسل تلخ!!