یك دختر 18 ساله اهل ایالات متحده آمریكا ، از پدرش به اتهام تجاوز به خواهر 19 ساله‌اش به دادگاه عالی ایالت «میسوری» شكایت كرد.

 

جام جم آنلاین: یك دختر 18 ساله اهل ایالات متحده آمریكا ، از پدرش به اتهام تجاوز به خواهر 19 ساله‌اش به دادگاه عالی ایالت «میسوری» شكایت كرد.

به گزارش ایسنا ، یك دختر جوان 18 ساله با اعلام این كه پدرش به مدت شش سال از خواهر بزرگ‌ترش سوء‌استفاده می‌كرده، ‌از او شكایت كرد.

این در حالیست كه وی در دادگاه یادآور شد كه پدرش با تجاوز به خواهر بزرگ‌ترش كه هم‌اكنون 19 سال دارد، از او صاحب چهار فرزند شده، اما سه نوزاد آن‌ها در همان اوایل تولد به علت بی‌دقتی و بی‌توجهی به سلامتشان مرده و تنها یك كودك كه هم‌اكنون سه ساله است، زنده مانده است.

در گزارشات پلیس منطقه «هریسون ویل» در «میسوری» آمریكا آمده است كه در خانه قبلی كه این خانواده‌ در آن زندگی می‌كردند،‌ ماموران تجسس موفق شدند جسد دو كودك را كه فاسد شده بودند، درون محفظه كولر بیابند و جسد یك كودك دیگر را در چاله‌ای درون باغچه‌ یكی دیگر از خانه‌هایی كه این خانواده‌ در آن سكونت داشتند، یافتند.

همچنین بر‌اساس اعلام نظر كارشناسان پزشكی قانونی، دختر نگون‌بخت بیش از 130 بار طی شش سال مورد تجاوز از سوی پدرش قرار گرفته است، اما به دلیل آن‌كه هر دو خواهر از سوی پدرشان تهدید به مرگ شده بودند، نمی‌تـوانستند این موضوع را با مقامات پلیس در میان بگذارند.

ماموران پلیس ایالتی این مرد را كه 47 سال سن دارد، به اتهام تجاوز به دخترش، ایجاد رعب و وحشت برای فرزندانش، قتل عمد به دلیل رسیدگی نكردن به اوضاع كه فرزندانی كه از دختر بزرگ‌ترش داشته و مخفی كردن اجساد، دستگیر و با قرار وثیقه 500 هزار دلاری روانه زندان كردند.

همچنین مادر خانواده‌ نیز به دلیل همكاری با شوهرش و توجه نكردن به اوضاع دخترانش مقصر شناخته شد، اما به دلیل نبود مدارك لازم تنها با قرار وثیقه آزاد شد. این زن متهم است كه به تجاوز شوهرش به دختر بزرگش دامن می‌زده است.

قضات دادگاه عالی «میسوری» تصمیم دارند رای نهایی این پرونده‌ را در پنجم ماه مارس سال جاری میلادی صادر كنند.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news