اعدام مرد 66 ساله به جرم قتل هولناک دایی اش!!
روز گذشته مرد ۶۶ساله ای که دایی پیر خود را به خاطر اختلافات کشاورزی به قتل رسانده بود، در زندان مرکزی مشهد قصاص شد.
روز گذشته مرد ۶۶ساله ای که دایی پیر خود را به خاطر اختلافات کشاورزی به قتل رسانده بود، در زندان مرکزی مشهد قصاص شد. این حادثه در تاریخ 87.6.26 در یکی از روستاهای قوچان در حالی رخ داد که مرد با دایی ۸۲ساله اش در زمین های کشاورزی و به خاطر اختلاف بر سر آبیاری باغ درگیر شد و او را با ضربات چوب به قتل رساند. او سپس جسد پیرمرد را در زیر سنگ ها دفن کرد، اما مدتی بعد جسد دچار فساد نعشی شد و ماجرای این جنایت با دستگیری متهم لو رفت.

 با انجام تحقیقات مقدماتی در قوچان، این پرونده جنایی به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان خراسان ارسال شد و متهم مذکور پس از برگزاری چندین جلسه محاکمه با توجه به اقاریر صریح، محتویات پرونده، گزارش مأموران و پزشکی قانونی به قصاص نفس محکوم شد، اما رأی صادره با اعتراض وکیل مدافع متهم رو به رو شد و در شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور مورد رسیدگی دقیق تر قرار گرفت.

 این در حالی بود که قضات دیوان عالی نیز پس از بررسی محتویات پرونده، رأی صادره از سوی دادگاه کیفری خراسان رضوی را تأیید کردند و بدین ترتیب، این پرونده جنایی برای اجرای حکم، به یکی از شعبه های اجرای احکام دادسرای مشهد ارسال شد.

بنابراین گزارش، سپیده دم روز گذشته و پس از فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، قاتل پای چوبه دار رفت و در حالی که مسئولان قضایی اجرای احکام، پزشک قانونی و دیگر مسئولان ذی ربط حضور داشتند به دار مجازات آویخته شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه خراسان

مطالب پیشنهادی:
تصاویری از حادثه خونین در یک کلاس درس در کرج!!
متهم فساد سه هزار میلیاردی در مراسم ختم والده احمدی نژاد چه می کرد؟!
چرا داعش برای زنان اروپایی جذاب است؟
ماجرای ممنوع التصویری سید محمد خاتمی چیست؟!
مرد شیادی که پزشک زنان شد!!