سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی مرگبار یک دستگاه پژو ۲۰۶ در خیابان شریعتی و مرگ راننده جوان آن خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفتگو با خبرنگار  مهر در تشریح جزییات حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در خیابان شریعتی گفت : ساعت ۱:۴۷ دقیقه بامداد دیروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در شمال به جنوب خیابان شریعتی بعد از ظفر مطلع شد و بلافاصله ایستگاه ۸۹ سازمان آتش نشانی عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به دلیل نا مشخصی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد‌ با درختان حاشیه خیابان واژگون شد که در طی این حادثه یک اصله درخت شکسته شد و مسیر اصلی خیابان را مسدود کرد.

ملکی افزود: راننده ۲۲ ساله خودرو در بین خودرو و درخت محبوس شده بود که آتش نشانان با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات را برش دادند و راننده جوان را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت شدت جراحات، مرگ وی تایید شد.

به گفته مقام مسئول در آتش نشانی، نیروهای امدادی در ساعت ۲:۵۸ دقیقه بامداد پس از ایمن سازی محل را تحویل عوامل راهور و شهرداری دادند.

000aa1.jpg


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com