دختر 18 ساله که از سوی پسر مورد علاقه اش مورد تعرض قرار گرفته بود برای انتقام گیری به صورت او اسید پاشید و سپس خودش را به پلیس معرفی کرد.

 

اعتماد : دختر 18 ساله که از سوی پسر مورد علاقه اش مورد تعرض قرار گرفته بود برای انتقام گیری به صورت او اسید پاشید و سپس خودش را به پلیس معرفی کرد.

 این دختر 18 ساله که فرحناز نام دارد پنج سال پیش در مسیر مدرسه به خانه با پسری جوان دوست شد و رابطه آنها ادامه یافت تا اینکه دو ماه پیش از سوی این پسر اغفال شد و مورد آزار قرار گرفت. فرحناز که ابتدا به فکر خودکشی افتاده بود بعد از مدتی تصمیمش را عوض کرد و سه شنبه هفته پیش روی سر و صورت پسر جوان اسید پاشید.

فرحناز بعد از این اقدام کینه جویانه به کلانتری بانوان مشهد رفت و خودش را معرفی کرد.

دختر جوان که به خاطر پاشیده شدن اسید روی دست هایش، خودش نیز مجروح شده بود، درباره رابطه اش با پسر جوان گفت؛ با بهروز در خیابان آشنا شدم و او با حرف های عاشقانه و احساسی مرا شیفته خودش کرد و در این پنج سال رابطه صمیمانه یی با هم داشتیم و قرار ازدواج گذاشته بودیم تا اینکه دو هفته قبل او به من تلفن زد و با جملات عاشقانه مرا اغفال کرد. بهروز به من گفت تا چه زمانی باید دوستی ما شکل بچگانه داشته باشد. بهتر است من به خانه او بروم تا با هم درباره مسائل مهم زندگی بیشتر صحبت کنیم.

دختر جوان افزود؛ من که به بهروز علاقه مند بودم و به وی اعتماد داشتم نیم ساعت بعد از این مکالمه، خودم را به خانه بهروز رساندم. در آنجا بود که وی به زور مرا مورد آزار قرار داد و یکی از دوستانش نیز که در خانه پنهان شده بود به من تعرض کرد. آن دو به خواهش های من هیچ اعتنایی نکردند. من از نظر روحی به شدت آشفته بودم و بعد از آن روز یک لحظه هم آرامش نداشتم و موضوعی که خشم مرا بیشتر می کرد این بود که بهروز دیگر به تلفن هایم جواب نمی داد.

فرحناز در ادامه حرف هایش گفت؛ به شدت افسرده شده بودم. اول به فکر خودکشی افتادم اما بعد پشیمان شدم. حدود ساعت 20 امروز- روز حادثه- یک شیشه اسید تهیه کردم و به کوچه محل زندگی بهروز رفتم. چند دقیقه یی کشیک کشیدم تا او از خانه بیرون آمد. صدایش کردم، به طرفش رفتم و اسید را روی سر و صورتش ریختم اما از این کارم پشیمان هستم و امیدوارم اتفاقی برای او نیفتد و زنده بماند.

بعد از اظهارات فرحناز وی بازداشت و مشخص شد بهروز در بیمارستان بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته است.

در حالی که تحقیقات پیرامون این حادثه ادامه دارد سرهنگ حسین قیاسی کارشناس اجتماعی معاونت اجتماعی پلیس خراسان رضوی با هشدار به دختران جوان گفت؛ هدف بیشتر دوستی های خیابانی سوءاستفاده و رسیدن به تمایلات نفسانی است. در این بین دختران به خاطر قوی بودن زمینه عاطفی افکار و احساسات شان خیلی زود فریب می خورند و با دلبستگی هیجانی برای خود مشکلاتی به وجود می آورند.

وی افزود؛ در این گونه ماجراها متاسفانه دختران مشکل به وجودآمده را کمتر با خانواده مطرح می کنند و دچار نوعی افسردگی و سرخوردگی می شوند و این آسیب پس از حادثه باعث می شود آنان درصدد صدمه زدن به خود یا طرف مقابل شان باشند. به همین خاطر به دختران جوان توصیه می شود از دوستی های خیابانی پرهیز کنند و در هر کاری با مشورت والدین خود آگاهانه و عقلانی تصمیم بگیرند. 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news