عامل یا عاملان یک جنایت هولناک در مشهد، پس از به آتش کشیدن جسد مقتول از محل متواری شدند.

عصر روز شنبه گذشته، شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، از سوختن جسد جوانی که داخل یک فرش طناب پیچ قرار داشت، خبر دادند.در پی دریافت این خبر بلافاصله، ماموران انتظامی و کارآگاهان اداره جنایی به محل اعلام شده، واقع در نزدیکی کوه های خلج عزیمت و با ریختن خاک شعله های آتش را خاموش کردند.

کارآگاهان با مشاهده جسد سوخته جوانی که حدود ۲۵ تا ۳۰ سال داشت مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی، سیدجواد حسینی در محل سوزاندن جسد، بررسی ها در این باره آغاز شد. این در حالی بود که تنها بخشی از تی شرت سبزرنگ مقتول باقی مانده و پیکر وی میان شعله های آتش سوخته بود.به دستور مقام قضایی، جسد این جوان مجهول الهویه به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این باره تا پاسی از شب ادامه یافت.

پی گیری سرنخ های موجود نشان داد: عامل یا عاملان جنایت، جوان مذکور را در یک منزل مسکونی به قتل رسانده و سپس با یک دستگاه خودرو، جسد او را در محل کشف، با ریختن بنزین به آتش کشیده اند.این گزارش حاکی است: با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی حسینی، تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان جنایت ادامه دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه خراسان