تلاش پلیس برای بازداشت شرور تهران
این متهم شرور به ایجاد نزاع ،درگیری و اخاذی تحت تعقیب بود.

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری یک شرور در محدوده عبدل آباد خبر داد و گفت: این متهم به جرم ایجاد نزاع و درگیری و اخاذی از کسبه محدوده مذکور تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. 


سرهنگ علیرضا لطفی، افزود: این متهم به ایجاد نزاع و درگیری و همچنین اخاذی از کسبه تحت تعقیب بود که با تلاش ماموران پایگاه هشتم بازداشت شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان و کسبه محدوده عبدل آباد در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش این محدوده پرونده ای از سوی دادسرا به ماموران پایگاه هشتم این یگان ارجاع شد و ماموران اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این متهم 'ب' نام دارد و یکی از اراذل و اوباش سطح سه محدوده مذکور می باشد که با مدتی پیش با ایجاد درگیری و نزاع ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان و نظم عمومی، اقدام به اخاذی از کسبه کرده است.

لطفی گفت: در تحقیقات بعدی مخفیگاه متهم که پس از درگیری به آنجا فرار کرده و پنهان شده بود در محدوده مذکور شناسایی شده و ماموران پایگاه هشتم این یگان موفق شدند در عملیاتی ضربتی این متهم را در مخفیگاه خود بازداشت و برای تحقیقات به پلیس امنیت منتقل کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به ایجاد درگیری و نزاع در محدوده های جنوب تهران، زورگیری، حمل سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفت.

 

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgyh.com/news
منبع : پایگاه خبری پلبیس