ماجرای کشف جسد زن جوان در بیمارستان
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید خبر کشف جسد یکی از پرسنل شاغل دربیمارستان با توجه به شواهد موجود وقوع جنایت در این بیمارستان را رد کرد.

 ساعت ۱۹ هفتم اردیبهشت ماه مرگ مشکوک در بیمارستان امام سجاد (ع) در تهران به کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد اعلام شد. پس از حضور مأموران در محل مشخص شد که جسد یکی از کارکنان زن بیمارستان که تکنسین اتاق عمل بوده، در داخل سرویس بهداشتی رختکن پرسنل بانوان در طبقه پنجم کشف شده است.این موضوع بلافاصله به اداره دهم پلیس آگاهی اعلام شد و قاضی کشیک نیز در محل حادثه، حاضر شده و تحقیقات درباره پرونده را آغاز کردند .

بر اساس گزارش پلیس مشاهدات کارآگاهان حکایت از آن داشت، زنی ۳۴ ساله که از پرسنل بخش بیهوشی اتاق عمل بیمارستان امام سجاد (ع) بود در سرویس بهداشتی رختکن بانوان جان خود را از دست داده است.

در تحقیقات تخصصی تر از جسد و جمع آوری اطلاعات مشخص شد این خانم در سرویس بهداشتی با تزریق داروی بیهوشی به دستش به عمر خود پایان داده است.

پرسنل بیمارستان نیز درباره جزییات این حادثه گفتند، ما منتظر متوفی در اتاق عمل بودیم که با تاخیر چند دقیقه ای وی مواجه شدیم و سپس در جستجو ها برای پیدا کردنش وی را در سرویس بهداشتی یافتیم و با شکستن درب سرویس بهداشتی توانستیم جسد او را بیرون آورده و به اتاق عمل ببریم که مشخص شد خانم ۳۴ ساله دقایقی پیش فوت کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران  با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: در این حادثه هیچ گونه جنایتی رخ نداده و فرضیه قتل منتفی است و پرونده  برای مشخص شدن انگیزه زن جوان در اختیار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد.

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : yjc.ir