فیلم سیاه جعلی برای اثبات خیانت همسر
مرد جوان با تهیه فیلم سیاه جعلی وانمود کرد که همسرش به او خیانت کرده تا حضانت دختر۵ ساله‌اش را بگیرد اما دستش رو شد.

مدتی قبل مردی نزد پلیس پایتخت رفت و گفت كه همسرش به او خیانت كرده است. او فیلمی در اختیار ماموران قرار داد كه اظهاراتش را تایید می‌كرد. با این شكایت، مأموران همسر وی را دستگیر كردند. زن جوان كه با دیدن فیلم و شكایت همسرش حسابی شوكه شده بود مدعی شد كه این فیلم جعلی است. او اصرار داشت كه به همسرش خیانت نكرده و همه اینها به‌خاطر ذهن بیمار اوست.

در شرایطی كه زن جوان منكر خیانت به شوهرش بود، كارشناسان دادگستری به بررسی فیلمی كه شاكی ارائه داده بود پرداختند و معلوم شد كه گفته‌های زن جوان حقیقت دارد و این فیلم جعلی است. وقتی حقیقت افشا و معلوم شد مرد جوان به دروغ سعی داشته همسرش را خیانتكار جلوه دهد، این بار زن جوان به طرح شكایت از شوهرش پرداخت و در نهایت مرد فریبكار با دستور قاضی بازداشت شد.

تحقیقات از مرد 34ساله كه رفتار عجیبی داشت شروع شد و او گفت: مدتی قبل با وجود داشتن یك فرزند دختر با همسرم دچاراختلاف شدم. همسرم خانه دیگری گرفت و از پیش من رفت. دخترم هم گاهی پیش من بود و گاهی نزد همسرم. چند وقت پیش متوجه شدم یكی از آشنایان همسرم به آمریكا رفته است. از آن زمان ترس عجیبی به جانم افتاد. مرتب با خود می‌گفتم مبادا همسرم یك روز بدون اینكه به من بگوید از ایران فرار كند و دخترم را با خود به آمریكا ببرد. برای همین تصمیم گرفتم با تهیه فیلم جعلی، عنوان كنم كه همسرم به من خیانت كرده تا از این طریق حضانت دخترم را بگیرم كه بعد از آن بدون اجازه من نتواند او را حتی از تهران خارج كند. اما فكرش را نمی‌كردم كه در نهایت خودم گرفتار شوم.

پس از اقرار مرد جوان به تهیه فیلم جعلی، قرار بازداشت موقت برای وی صادر شد. این درحالی بود كه همسر وی اعلام كرد كه او دچار بیماری شدید افسردگی است. او گفت كه در این مدت به این امید كه شوهرش خوب می‌شود و به‌خاطر دخترش حاضر به طلاق نشده و بارها از او خواسته تا خود را درمان كند اما مرد جوان اهمیتی نداده و به تازگی شك و بدبینی هم به سراغش آمده است.

مرد جوان با دستور قاضی به پزشكی قانونی معرفی شد تا سلامت روانی وی مورد بررسی قرار گیرد.

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:همشهری آنلاین