اعتراف رئیس شورای شهر به قتل اعضای خانواده‌اش
رئیس شورای شهر کلاچای استان گیلان جزئیات قتل اعضای خانواده‌اش را تشریح کرد.

ساعت 23 و 30 دقیقه شامگاه یکشنبه 13 اردیبهشت، مردی با آتش نشانی و اورژانس کلاچای تماس گرفت و از آتش سوزی در خیابان امام خمینی غربی، بن بست صابر این شهر خبر داد. دقایقی بعد با اعزام نخستین ماموران ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه، آنها مشاهده کردند ساختمان دوطبقه ویلایی که زیر آن مغازه بود، آتش گرفته و مرد جوانی که دچار سوختگی شده بود در مقابل در ورودی ساختمان افتاده است. پس از خاموش شدن شعله های آتش، پیکر سوخته زن 35 ساله و دو پسر 6 و 8 ساله اش از خانه خارج شد.

با وجود تلاش پزشکان، زن جوان به نام سمیه و 2پسرش که عرشیا و علیرضا نام داشتند به علت دودگرفتگی و سوختگی جان خود را از دست دادند. پدر خانواده به نام مرتضی علی عسگری، رئیس شورای شهر کلاچای از مرگ نجات یافت.

در حالی که در ابتدا اعلام شده بود این آتش سوزی به علت نشت گاز انجام شده است، روز گذشته تیمی از ماموران پلیس آگاهی رودسر با حضور در محل حادثه به بازرسی آنجا پرداخته و متوجه عمدی بودن آتش سوزی شدند.

با کشف این سرنخ، ماموران راهی بیمارستان شده و به تحقیق از پدر خانواده پرداختند که او به جنایت خانوادگی اعتراف کرد و گفت: مدتی بود که با همسرم اختلاف داشتم. شب حادثه دوباره با هم درگیر شده و او قصد ترک خانه را داشت. برای این که سد راه او شوم، 4 لیتر بنزین تهیه کرده و روی فرش ریختم. با این کار فقط می خواستم او را بترسانم. ناگهان بخار بنزین به بخاری رسید و خانه شعله ور شد. همسر و 2 فرزندم در میان آتش گرفتار شدند و نتوانستم آنها را نجات دهم. در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم در تماس با آژانس خودرو از راننده ای درخواست کرده بود برای او 4 لیتر بنزین تهیه کند.

سرهنگ پایمرد، فرمانده انتظامی رودسر نیز با تایید این خبر به خبرگزاری صدا و سیما گفت: متهم مدعی است برای جلوگیری از خروج همسرش از خانه دست به این کار زده است که وی در حال حاضر بازداشت است.

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:jamejaononline.ir