آیا این سارق را می شناسید؟
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار عکس یک سارق خواستار ارائه هر گونه اطلاعات هویتی و محل زندگی این سارق توسط شهروندان شد.

خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 121 سلیمانیه به مأموران اعلام کرد که از حساب عابر بانک وی برداشت غیر مجاز شده و فرد یا افرادی پس از سرقت منزلشان، از کارت عابربانک حاوی رمز وی اقدام به برداشت وجه نقد کرده اند.

این خانم سپس با حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش منزل من مورد سرقت گرفت و سارق یا سارقین اقدام به سرقت سرویس طلا، چند سکه بهار آزادی، بیش از 500 هزار تومان وجه نقد و همچنین عابربانک حاوی رمز کرده و در چندین نوبت اقدام به برداشت تمامی پول داخل حساب عابر بانک کردند.

aya_in_saregh_ra_misenasid.jpg

 

بر اساس این گزارش، به دنبال این شکایت پرونده‌ای مقدماتی با موضوع «تحصیل مال نامشروع به شیوه سرقت»، پرونده به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 14 تهران در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با بررسی تراکنش مالی عابربانک مالباخته اطلاع پیدا کردند که فرد جوانی با مراجعه به چندین مرکز تجاری و از جمله یک مغازه طلافروشی در منطقه میدان نبوت اقدام به خرید طلا و جواهرات کرده است که با مراجعه به این مغازه طلافروشی و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسایی جوانی حدودا 30 ساله شدند که اقدام به خرید چند رشته طلا و جواهرات کرده است.

بر اساس این گزارش، مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرده است: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه ششم پلیس آگاهی و به جهت شناسایی و دستگیری متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل‌های تردد این شخص را از طریق شماره تماس33199099 در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار دهند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com