فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان! +عکس
طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 واعلام وقوع این حادثه، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 93 و گروه امداد و نجات 12 این سازمان را به خیابان شهید مدنی، خیابان حسینیان اعزام كرد.

 

کارگر جوانی به عمق 12 متری زمین گودبرداری شده در خیابان شهید مدنی سقوط کرد و روانه بیمارستان شد. در این حادثه میلگرد پی ساختمان به کتف این مرد جوان فرو رفت و موجب مصدومیت شدید وی شد.طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 واعلام وقوع این حادثه، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 93 و گروه امداد و نجات 12 این سازمان را به خیابان شهید مدنی، خیابان حسینیان اعزام كرد.

اكبر شیرین سخن افسر آماده منطقه شش عملیات در این خصوص گفت: در یك زمین گودبرداری شده، كارگران مشغول نصب اسكلت فلزی بودند که کارگر جوانی به هنگام بالا رفتن از اسكلت فلزی بود كه ناگهان در میانه راه تعادلش برهم خورد و به داخل محل گودبرداری شده سقوط کرد.

او گفت: بر اثر این حادثه میلگرد بکار رفته در فونداسیون ساختمان از زیر كتف راست این کارگر وارد بدنش شد و از شانه وی خارج شد.

شیرین سخن گفت: زمانی كه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند همكاران كارگر با استفاده از دستگاه هوابرش میله گرد را برش داده بودند که بلافاصله آتش نشانان پس از بازدید و بررسی و ایمن كردن محیط، این كارگر را بر روی برانكارد بسكت مخصوص ثابت كرده و  با استفاده از یك جرثقیل 25 تنی كه در محل وجود داشت از داخل گودال خارج كردندو تحویل عوامل اورژانس دادند.

افسر آماده منطقه 6 آتش نشانی گفت: آتش نشانان پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس باتفاق آنان به نزدیك ترین بیمارستان رفتند و پزشكان در بیمارستان عملیات خارج سازی میله گرد را از كتف این كارگر 18 ساله بنام و حید را انجام دادند.

فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان

فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان1

فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان3

فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان4

فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان5

فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان7

فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان8

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir