رئيس پليس آگاهی استان قزوين :ماموران در اقدامي ديگر، يك دستگاه پژو روآ را متوقف کردند كه در بازرسي از اين خودرو نيز، موفق به كشف هزار و ۹۲۴ عدد انواع لوازم بهداشتی - آرايشی قاچاق شدند و يک تن را نيز در اين خصوص دستگير كردند.

 سرهنگ علی حسين حسينی نژاد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار داشت: در نخستين اقدام روز گذشته، ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهی شهرستان تاكستان حين گشت زنی در جاده قديم تاكستان – قزوين به يک دستگاه خودروي پژو ۴۰۵ مشكوک و خودرو را متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو يک هزار و ۳۵ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق كشف و دو تن نيز در اين خصوص دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهی استان قزوين ادامه داد: همچنين اين ماموران در اقدامي ديگر، يك دستگاه پژو روآ را متوقف کردند كه در بازرسي از اين خودرو نيز، موفق به كشف هزار و ۹۲۴ عدد انواع لوازم بهداشتی - آرايشی قاچاق شدند و يک تن را نيز در اين خصوص دستگير كردند.

وی عنوان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان، حين كنترل خودروهاي عبوري در عوارضي "زنجان - قزوين" به يك دستگاه خودروي خاور مشكوك كه در بازرسي از اين خودرو، موفق به كشف ۴۴۲ دستگاه لوازم صوتي خودرو قاچاق شدند و يك تن را نيز در اين خصوص دستگير کردند و تحويل مراجع قانوني دادند.

سرهنگ حسينی نژاد خاطر نشان كرد: همچنين اين ماموران در اقدامي ديگر، يك دستگاه خودروي نيسان را متوقف كه در بازرسي از اين خودرو نيز، موفق به كشف ۱۹ بسته ۲۵ كيلوگرمي مواد شيميايي چرم سازي و ۶ بشكه مايع سوخت چرم قاچاق شدند که يك تن نيز در اين خصوص دستگير شد.

۹۵ هزار ليتر سوخت قاچاق در قزوين کشف شد

در ادامه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوين از کشف ۹۵ هزار ليتر سوخت قاچاق در اين استان خبر داد.

سرهنگ رضا رضایی اظهارداشت: ماموران انتظامي شهرستان بوئين زهرا در پي اخبار و اطلاعات به دست آمده مبني بر دپوي سوخت خارج از شبكه در منزل توسط يکي از اهالي روستاي شاهين تپه اين شهرستان موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: اين ماموران پس از بررسی و صحت موضوع با هماهنگي قاضي تعزيرات حکومتي و شرکت پخش فرآورده هاي نفتي، در محل مورد نظر حاضر و موفق به كشف ۴۵ هزار ليتر سوخت قاچاق شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوين بيان کرد: سوخت قاچاق از نوع گازوئيل بود که به شرکت نفت استان انتقال و متهم پس از تکميل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مقامات قضائی شد.

سرهنگ رضايی خاطر نشان كرد: همچنين ماموران پليس آگاهی استان قزوين نيز در بازرسی از يک مجتمع كشاورزي در تاكستان روستای رادكان موفق به كشف ۵۰ هزار ليتر گازوئيل خارج از شبكه شدند و يک نفر را نيز در اين خصوص دستگير كردند.

اين مسئول انتظامی در پايان با تشکر از همکاری مردم با پليس، خواستار مشارکت بيشتر آنها به منظور جلوگيری از پديده شوم قاچاق شد.

منبع:خبرگزاری مهر