به گزارش خبرنگار مهر، صفدر رستمی، صبح چهارشنبه، در نشست با رسانه ها درباره پرونده قتل کوی استرابادی گرگان، گفت: پرونده در مرحله بررسی است تا صحت گفته های متهم مشخص شود اگرچه که وی، به قتل این سه نفر اعتراف دارد.

وی افزود: نامبرده در بازپرسی اذعان کرده یکی از مقتولان همسر دومش بوده است. وی سال های قبل یکبار ازدواج کرده و مقتول ۳۵ ساله که همسرش بوده هم چند ازدواج ناموفق داشته است.

رستمی در خصوص این پرونده جنایی افزود: ۶ ماه بعد از عقد این دو نفر، مرد خانه ای را که در کوی استرآبادی گرگان داشته به نام همسر جدیدش می کند.

وی ادامه داد: براساس اعترافات این مرد، بعد از این جریان زن بنای بی اعتنایی به همسرش را می گذارد و مایل به طلاق بوده است. در حالیکه متهم ادعا می کند رفت و آمدهای مشکوکی را نیز به این خانه احساس کرده است. این جریان ادامه داشته تا اینکه پدر زنش نیز به خانه آنها می آید و در آنجا اقامت می کند.

بازپرس ویژه این پرونده ادامه داد: شب قبل از حادثه پدر زن در خانه آنها مهمان داشته و فردا صبح می گوید که پولش را گم کرده اما داماد آن را از زیر میز پیدا می کند و به او تحویل می دهد. سپس بگومگوی لفظی آنها شروع می شود.

وی توضیح داد: در این مشاجره لفظی پدر زن خطاب به متهم با بیان اینکه از زندگی دخترم بیرون برو و وسایلت را جمع کن و از این خانه ببر، خشم داماد را بیشتر می کند. درگیری آنها بالا می گیرد و سپس قاتل از تفنگی که در خانه داشته استفاده کرده و زن و پدر زن را هریک با دو گلوله به قتل می رساند.

رستمی افزود: دختر زن هم که در آشپزخانه نظاره گر جریان بوده در خانه را باز و پا به فرار می گذارد که توسط ناپدری تعقیب و با شلیک گلوله از پشت زخمی می شود و متأسفانه بعدا در بیمارستان فوت می کند. متهم نیز که لباس خانه بر تن داشته و با اسلحه در حال فرار بوده است دستگیر و تحویل پلیس می شود.

بازپرس ویژه قتل توضیح داد: اسلحه قاتل از نوع ۵ تیر بوده است. در حال حاضر ادعا می کند این اسلحه را که غیرمجاز بوده پدرزن برای او آورده تا به فروش برساند. قاتل می گوید شکارچی بوده و بعد از اینکه دعوا شدیدتر می شود تفنگ را برداشته و شلیک کرده است.