به گزارش خبرگزاری مهر، ۲۹ فروردین ۹۴ فردی با مراجعه به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی عصر به مأموران اعلام کرد که سارق یا سارقان اقدام به سرقت کیف دستی‌اش از داخل خودرو کرده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت داخل خودرو و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۸ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مالباخته

مالباخته پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در خیابان دانش‌آموز واقع در شهرک ولیعصر، خودرو را پارک کرده و پس از چند ساعت به محل خودرو مراجعه کردم و متوجه شدم که کیف دستی حاوی عابربانک و... سرقت شده است.

مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چندی پیش درخواست یک وام بانکی داشتم تا اینکه پس از چندین روز پیگیری، نهایتاً موفق به دریافت وام شدم و شعبه بانکی ارائه کننده تسهیلات وام نیز پول را به حساب عابربانک بنده واریز کرد اما کمتر از ۲۴ ساعت از زمان دریافت وام، کیف حاوی عابربانک بنده سرقت شد و متأسفانه بر روی کارت عابربانک، رمز ورود به داخل حساب نیز درج شده بود.

خرید طلا و جواهربا وام بانکی

با آغاز تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی با بررسی تراکنش مالی حساب عابربانک مالباخته اطلاع پیدا کردند که سارقان بلافاصله پس از انجام سرقت، در استان گیلان شهرستان رودبار اقدام به برداشت تمامی پول داخل حساب مالباخته کرده‌اند.

با شناسایی محل های برداشت پول از حساب مالباخته، کارآگاهان اطلاع کردند که تنها در یک فقره برداشت پول از حساب مالباخته، مبلغ ۱۴ میلیون تومان از داخل حساب برداشت شده است؛ محل برداشت این مبلغ در یک طلافروشی واقع در شهر منجیل شناسایی و در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته آن مشخص شد خانمی حدوداً ۳۵ – ۳۰ ساله با مراجعه به یک مغازه طلافروشی اقدام به خرید بیش از ۱۴ میلیون تومان طلا و جواهرات کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی و برای شناسایی و دستگیری اعضای این گروه از سارقان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر به دست آمده یکی از اعضای گروه سارقان از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است. لذا از تمامی شهروندان که موفق به شناسایی هویت متهم شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۵۳ و ۵۱۰۵۵۳۱۷ در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.