به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، بهرام زینلی در این باره اظهارداشت: مأموران گشت پلیس راه استان قزوین روز گذشته از وقوع یک مورد حادثه رانندگی در آزادراه قزوین ـ زنجان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در برسی مأموران مشخص شد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در عوارضی شماره دو قزوین ـ زنجان با چهار سرنشین واژگون شده که در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات در دم فوت و دو نفر دیگر از سرنشینان آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این تصادف را بی‌احتیاطی راننده پژوی ۴۰۵ به دلیل عدم توجه به جلو هنگام رانندگی اعلام کرده‌اند.

زینلی از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند، توجه کافی به جلو داشته باشند و با رانندگی صحیح آسایش و آرامش را به خانواده‌هایشان هدیه دهند.

کشف محموله قاچاق ۶۸۰ میلیون ریالی در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف محموله قاچاق ۶۸۰ میلیون ریالی در ۳ اقدام پلیسی در استان خبر داد.

علی حسین حسینی‌نژاد در این باره بیان کرد: در نخستین اقدام روز گذشته، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان قزوین ـ زنجان به یک دستگاه کامیون کشنده سواری مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: این مأموران در بازرسی از کانتینر خودروی متوقف شده انواع البسه، نوشیدنی، لوازم تحریر، لوازم بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین اضافه کرد: همچنین مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین در اقدامی دیگر، حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان قزوین ـ زنجان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و پس از متوقف کردن آن تعداد ۹۷۵ ثوب البسه خارجی قاچاق کشف کردند.

این مسئول آگاهی یادآور شد: همچنین مأموران یگان امداد کلانتری مرکزی شهرستان اوج حین کنترل خودروهای عبوری سه دستگاه خودروی پیکان، پراید و پژو ۴۰۵ را متوقف و در بازرسی از آن‌ها تعداد پنج دستگاه کولر گازی کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در پایان ارزش کل کالاهای قاچاق کشف شده در این سه اقدام را ۶۸۰ میلیون ریال عنوان کرد.

کشف مواد مخدر در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: مقدار ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین و پنج کیلوگرم تریاک در این شهرستان کشف شد.

محمدقاسم طرهانی در این باره اظهارداشت: در نخستین اقدام، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکستان از فعالیت یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: این مأموران قاچاقچی مواد مخدر را با یک دستگاه سواری سمند در بخش خرمدشت شهرستان تاکستان شناسایی و در عملیاتی مشترک با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، پس از مدتی تعقیب و گریز در باغ‌های این شهرستان به همراه همدستش دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان مقدار دو کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دو قاچاقچی مواد مخدر را هنگام حمل پنج کیلوگرم تریاک در جاده قزوین به تاکستان دستگیر کردند.

طرهانی خاطرنشان کرد: در این رابطه دو خریدار مواد مخدر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شدند.