به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و در مسیر قرچک-ری، یک دستگاه وانت بر اثر سرعت بالا و عدم توجه به جلو با یک دستگاه اتوبوس تصادف کرده و راننده وانت در دم جان خود را از دست می دهد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که یک دستگاه اتوبوس به دلیل نقص فنی در مسیر قرچک-ری ناچار به توقف می شود و برای تعمیر وسیله نقلیه خود در کنار جاده می ایستد اما هیچگونه علائم راهنما و خطر نصب نمی کند.

از طرف دیگر یک دستگاه وانت پیکان به دلیل سرعت بالا و عدم توجه به جلو در مسیر قرچک-ری با این دستگاه اتوبوس تصادف کرده و راننده پیکان در دم جان خود را از دست می دهد.

راننده وانت پیکان به دلیل برخورد با اتوبوس و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد تا آمار کشته شدگان تلفات جاده ای امروز در استان تهران از مرز ۵ نفر عبور کند.

سردار سیروس فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مسیر قرچک-ری بر اثر تصادف بین یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه اتوبوس، متأسفانه راننده وانت پیکان در دم جان خود را از دست می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: بر اساس گزارش مأموران پلیس راهور راننده وانت پیکان به دلیل سرعت بالا و عدم توجه کافی به جلو و راننده اتوبوس به دلیل عدم نصب علامت خطر و راهنما مقصر هستند.

وی ادامه داد: از رانندگان انتظار می رود که حداکثر دقت را در هنگام رانندگی انجام دهند تا از وقوع اینگونه حوادث جلوگیری به عمل آید.

گفتنی است ظهر امروز نیز در یک تصادف مرگبار در محور فیروزکوه مابین یک دستگاه تریلر حامل قیر با یکدستگاه مینی بوس، چهار نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند.

این حادثه بین یک دستگاه تریلر و یک دستگاه خودروی میدل‌باس یا یوتانگ رخ داد که در نهایت چهار نفر کشته شدند که در بین کشته شده گان دو کودک دو و شش ساله دیده می شوند.