به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دلیری پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بروجرد گفت: در راستای مبارزه با سرقت و جلب رضایت مردم، عوامل انتظامی این شهرستان دردوماهه نخست سال جاری با رصد دقیق جرائم و همچنین استفاده از گشت های پنهان موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳۴ نفر سارق شدند.

وی اظهار داشت: سارقان در بازجویی های اولیه به ۳۷۷ فقره انواع سرقت شامل ۱۷ دستگاه خودرو، ۲۱ دستگاه موتورسیكلت، ۱۲۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو، ۵۴ فقره منزل، ۱۹ فقره مغازه، ۲۲ فقره اماکن، ۱۲ فقره کیف قاپی، ۳ فقره احشام، ۹ فقره جیب بری و ۸۴ فقره سرقت متفرقه اعتراف كردند.

سرهنگ دلیری خاطر نشان كرد: مالباختگان شناسایی و مقادیری اموال مسروقه از متهمان كشف و ضبط شد و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی و انتظامی، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کشف کالای قاچاق در بروجرد

سرهنگ دلیری همچنین در ادامه سخنان خود گفت: در پی كسب خبر و اطلاعاتی مبنی بر اینكه یك قاچاقچی در بروجرد در امر تهیه و توزیع کالای قاچاق فعالیت دارد، شناسایی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: مأموران با كارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی متهم را در بروجرد شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه دستگیركردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از منزل ۸۱۸ عدد ادکلن، ۵۴۰ عدد خمیر دندان و ۳۴ عددشامپوخارجی قاچاق كشف و ضبط شد.

سرهنگ دلیری در پایان عنوان کرد: کالاهای مکشوفه همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.