حبیب حسینقلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صبح امروز (شنبه ۱۶ خرداد) گزارش مصدومیت چند تن از شهروندان تبریزی در یک فقره انفجار گاز در یکی از مغازه های چهارراه شریعتی به مرکز واصل شد که بلافاصله نیروهای اورژانس برای بررسی صحنه حادثه و انجام اقدامات لازم به منطقه اعزام شدند.

وی در تشریح جزئیات این رسانه نیز گفت: بر اثر انفجار گاز شهری در یکی از مغازه های واقع در خیابان شریعتی روبروی دبیرستان فردوسی، دو باب مغازه صوتی و تصویری بصورت جدی تخریب و یکی از مغازه های مجاور به محل حادثه نیز آسیب هایی دیده بودند که این سانحه دو مصدوم اورژانسی داشت.

مسوول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی اورژانس تبریز در خصوص وضعیت مصدومان این سانحه نیز خاطر نشان کرد: دو نفر از شهروندانی که داخل مغازه های تخریب شده و محل بروز انفجار حضور داشتند، دچار جراحات جدی و سوختگی ۳۰ درصد شده بودند که به مراکز درمانی منتقل و مورد مداوا و رسیدگی قرار گرفتند.

حسینقلی زاده در پایان تصریح کرد: علاوه بر این دو نفر که به دلیل جراحات و صدمات جدی به مراکز اورژانسی منتقل شدند افراد دیگری از جمله یکی از رهگذران نیز دچار جراحات سطحی شده بودند که وضعیت آنها مورد بررسی و بصورت سرپایی رسیدگی شده است.