6 شرور كه با تهدید دختری 12‌ساله در یكی از بوستان‌های تهران، اقدام به ربودن وی كرده بودند، دستگیر شدند.

 

6 شرور كه با تهدید دختری 12‌ساله در یكی از بوستان‌های تهران، اقدام به ربودن وی كرده بودند، دستگیر شدند.

سلیمانی، دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی با اشاره به این پرونده به «جام‌جم» گفت: چند روز پیش، مردی همراه دختر 12 ساله خود حضور در دادسرای جنایی علیه 6 جوان شرور كه فرزند وی را ربوده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، شكایت كرد.

مرد شاكی در اظهارات خود گفت: دختر 12 ساله‌ام اجازه گرفت و به یكی از بوستان‌های نزدیك منزلمان رفت پس از این كه دخترم به دستشویی بوستان رفت، هنگام خارج شدن، جوانی به او نزدیك شد و گفت كه هنگام استفاده از دستشویی، از او فیلم گرفته است و اگر همراه او نرود، فیلم را منتشر خواهد كرد.

وی افزود: پس از مقاومت دخترم، پسر جوان با همدستی 5 نفر از دوستانش، فرزندم را ربودند و با انتقال به یك خانه متروكه، او را مورد آزار و اذیت قرار دادند و پس از چند ساعت، او را در یكی از محله‌های تهران رها كردند و متواری شدند.

دستور پیگیری

دادیار جنایی افزود: به دنبال این شكایت، دستور ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد و ماموران با سرنخ‌هایی كه در این ارتباط به دست آوردند، موفق شدند هر 6 جوان شرور را دستگیر كنند.

سلیمانی افزود: در بازرسی از تلفن همراه این متهمان كه برخی از آنها دارای سوابق شرارت هستند، تصاویر غیراخلاقی متعدد كشف و ضبط شد.

دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی اضافه كرد: با صدور قرار قانونی 6 متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند تا درخصوص دیگر اعمال مجرمانه آنها تحقیقات تكمیلی انجام شود.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
 منبع: tabnak.ir