فریب این پیامک را نخورید
پیامک های تورهای ارزان با تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان....

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم در خصوص تبلیغ تورهای ارزان قیمت داخلی و خارجی با تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان توسط کلاهبرداران اینترنتی به شهروندان هشدار داد.علی موالی گفت: بررسی های پلیسی نشان داده عده ای سودجو با راه اندازی صفحات و سایت های جعلی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ تورهای ارزان قیمت داخلی و خارجی با تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان می کنند.

وی افزود: این افراد با ارائه قیمت های بسیار پایین برای کلاهبرداری، افراد را ترغیب می کنند تا از خدمات آنها استفاده کنند.

رئیس پلیس فتای استان قم گفت: فریب عکس های جعلی از تورها و محل های اقامت مسافران و استفاده از عناوینی نظیر تخفیف ویژه ماه رمضان را که شگرد این سودجویان است را نخورند.

وی افزود: تحقیقات پلیس در این راستا نشان می دهد مسافران پس از واریز وجه نقد به حساب این افراد، دیگر نمی توانند با این افراد ارتباطی برقرار کرده و آنها متواری می شوند.

موالی تاکید کرد: شهروندان، دقت لازم را در این زمینه داشته باشند و فراموش نکنند که تورهایی با امکانات ویژه و با قیمت های بسیار پایین تنها می تواند ترفند کلاهبرداران حرفه ای باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران