درگیری، عروسی را به خون نشاند
درگیری دسته‌جمعی در جشن عروسی با قتل یکی از مهمانان پایان یافت.

ساعت 23 و 40 دقیقه شامگاه پنجشنبه گذشته مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان آزادشهر تماس گرفت و از تیراندازی مقابل خانه ای که در آنجا جشن عروسی برگزار شده بود، خبرداد.کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با اعزام به محل مورد نظر مشاهده کردند پسر جوانی با شلیک گلوله زخمی شده و غرق در خون کف خیابان افتاده است. جوان زخمی به بیمارستان منتقل و تلاش پزشکان برای نجات وی آغاز شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس از شاهدان حادثه آغاز و مشخص شد یکی از مهمانان عروسی به نام محمد 25 ساله قصد ترک محل عروسی را داشته که یک خودروی سمند مشکی راهش را در خیابان سد کرده و دو نفر از 5 سرنشین خودرو که مسلح به سلاح شکاری بودند به سمت او شلیک کرده و از محل فرار کردند.

در این مرحله ماموران با اطلاعاتی که از شاهدان حادثه به دست آوردند، متوجه شدند ضاربان نیز از مهمانان عروسی بودند که پس از درگیری با جوان زخمی آنجا را ترک کرده و زمانی که بازگشته اند این حادثه رخ داده است.

با مشخص شدن هویت ضاربان، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که ساعاتی بعد کارآگاهان متوجه شدند مرد جوان به دلیل شدت خونریزی فوت کرده است بنابراین با مرگ وی روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و جسد محمد با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

جستجوها برای دستگیری متهمان فراری ادامه داشت تا این که خانه راننده خودروی سمند در یکی از محله های شهر شناسایی و روز بعد وی دستگیر شد. ماموران در بازرسی از خانه وی، خودروی سمند را در حالی که دو پوکه شلیک شده از سلاح شکاری داخل آن افتاده بود، کشف کردند. مرد جوان بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد. با صدور قرار قانونی برای این متهم، تحقیقات تکمیلی برای دستگیری چهار متهم فراری برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین