تجاوز به زنی مقابل دیدگان همسر در یک باغ
یک فرد شرور در رزن در لحظه فرار از دست ماموران انتظامی پس از تیراندازی پلیس به هلاکت رسید.

سرهنگ علی اصغر خرم اظهار داشت: فرد شروری که اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم کرده و چندین پرونده قطور در زمینه تجاوز به عنف در استانهای همدان، زنجان، تهران و البرز داشته به دست پلیس به هلاکت رسید.وی توضیح داد: پس از مراجعه پلیس و چند تن از شاکیان به درب منزل متهم، فرد شرور با استفاده از سلاح سرد چاقو و زخمی کردن چند تن از شاکیان از محل متواری می شود.

وی اضافه کرد: پلیس در حین تعقیب به وی دستور ایست می دهد که فرد شرور به دستور ایست پلیس توجهی نکرده به این منظور ماموران اقدام به تیر اندازی به سمت وی می کنند.جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار کرد: شاکیان مجروح نیز برای مداوا به بیمارستان شهر رزن منتقل می شوند.

وی اضافه کرد: برادران فرد شرور پس از مطلع شدن از کشته شدن برادرشان با در دست داشتن سلاح سرد به شاکیان مجروح در بیمارستان حمله ور می شوند.سرهنگ خرم روی اضافه کرد: با دخالت پلیس این افراد از بیمارستان فراری شده و تلاش پلیس برای دستگیری آنها همچنان ادامه دارد.

وی با ذکر اینکه دهها مورد تخلف در پرونده شرور به هلاکت رسیده وجود دارد توضیح داد: این افرد در ملاء عام اقدام به تعرض به زنان و دختران کرده همچنین در پرونده ای با ورود به یک باغ زن جوان حاضر در این محل را در مقابل همسر مورد تعرض قرار می دهد.

وی گفت: با توجه به اینکه مردم رزن از این شخص هراس داشتند اقدام به شکایت علیه وی نمی کردند ولی پس از به هلاکت رسیدن این شرور شهروندان رزنی ضمن تشکر از اقدام پلیس، تخلفات این فرد را گزارش دادند.

منبع: آفتاب