بسته‌های هروئین، قاچاقچی را خفه کرد
مرد موادفروش وقتی در حال بلعیدن بسته‌های هروئین بود تا از دست پلیس فرار کند، نمی‌دانست این کار به قیمت جانش تمام می‌شود.

 ساعت 11 صبح دوشنبه ماموران کلانتری جوادیه هنگام گشت زنی در خیابان شوش متوجه رفتارهای مشکوک مرد میانسالی شدند. تیم گشت کلانتری، مرد قوی هیکل را زیر نظر گرفتند و متوجه شدند او با مشاهده ماموران قدم هایش را تندتر کرده و قصد فرار دارد. دو مامور پلیس به تعقیب او پرداختند و پس از متوقف کردنش، مرد میانسال در همان لحظه بی هوش شد و روی زمین افتاد. ماموران موضوع را به اورژانس اعلام کردند و با حضور تکنیسین های اورژانس، آنها اعلام کردند مرد میانسال به علت خفگی جانش را از دست داده است.

در حالی که خفگی این مرد مشکوک به نظر می رسید آنها با کمک اورژانس اقدام به باز کردن راه تنفس او کردند که متوجه شدند راه تنفس مرد میانسال به وسیله جسم خارجی مسدوده شده است. با خارج کردن محتویات داخل گلوی او، ماموران توانستند 12 بسته هروئین به وزن 20 گرم را کشف کنند.با شناسایی هویت مرد 45 ساله به نام حسن در تحقیقات بیشتر مشخص شد او قاچاقچی مواد مخدر بوده و سابقه دار است.با اعلام موضوع به سعید احمدبیگی، بازپرس ویژه قتل پایتخت او دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد.

منبع: جام جم آنلاین