تجاوز وحشیانه 8 مرد به یک دختر جوان
این شیطان صفتان با نصب کردن تابلوی قلابی یكی از آژانس های تلفنی شهرستان بر روی خودروی خود اقدام به ربودن دختر جوان كرده بودند.

هفته پیش یك دختر دانشجوی دانشگاه صنعتی یکی از شهرهای استان سمنان برای رفتن به داخل شهر سوار یك دستگاه پراید دارای تابلوی تاكسی تلفنی می شود كه به جز راننده دو نفر مرد جوان نیز سرنشینان آن بوده اند.راننده خودرو پس از حركت از مقابل دانشگاه به یک خیابان فرعی تغییر مسیر می دهد و دختر جوان كه متوجه تغییر مسیر خودرو می شود به راننده تذكر می دهد و پس از آنكه متوجه نیت شوم آنها می شود اقدام به سر و صدا می كند كه دو جوان داخل خودرو با چاقو وی را تهدید به سكوت می كنند.

این سه شیطان صفت پس از انتقال این دختر دانشجو به یكی از باغهای روستای «ر»در شش كیلومتری جنوب شهر به همراه پنج نفر دیگر از اراذل و اوباش وی را مورد تجاوز قرار می دهند و پس از انجام این عمل شیطانی خود وی را در یكی از خیابانهای شهر رها می كنند.

ماموران پلیس امنیت اخلاقی این شهرستان با اطلاع از این موضوع سریعا تحقیقات خود را آغاز می كنند و در كمتر از یك هفته تمامی این هشت شیطان صفت را شناسایی و دستگیر می كنند كه پس از تحویل به مرجع قضایی در حال حاضر در بازداشت به سر می برند.این شیطان صفتان با نصب تابلوی قلابی یكی از آژانس های تلفنی شهرستان بر روی خودروی خود اقدام به ربودن دختر جوان كرده بودند.

منبع: شفاف