قتل همکلاسی همسر به خاطر داشتن ارتباط با او
مرد 23 ساله ای که ضمن ارتکاب سه قتل ،برای اثبات وفاداری به همسرش گوش های یکی از مقتولان را برید بار دیگر به دادسرای ویژه امور جنایی پایتخت منتقل شد تا ماجرای سه جنایتی که تابستان، پاییز و زمستان سال گذشته مرتکب شده بود را شرح دهد.

قتل راننده آژانس

مجید که به قاتل گوش بر معروف است در حالی صبح امروز در شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران مقابل قاضی بستان زاده قرار گرفت که در دفاعیاتش بار دیگر به ارتکاب سه فقره قتل اعتراف کرده اما تحقیقات بازپرسی برای مشخص شدن سایر زوایای این پرونده کماکان ادامه دارد. مجید پیش از این در آخرین جلسه بازپرسی مدعی شده بود که اگر آزاد شود دیگر دست به هیچ جرمی نمی زند و امیدوار بود که بتواند از خانواده های اولیای دم رضایت بگیرد . متهم در دفاعیاتش ادعا کرده که قاتل زنجیره ای نیست و همه قتل ها به صورت اتفاقی رخ داده است. او هم چنین برای فرار از مجازات مساله جنون خود را نیز مطرح کرد که البته با تایید سلامت روانی اش از سوی پزشکی قانونی ،وی مسئول تمامی اعمال خود شناخته شده است.

رسیدگی به پرونده جنایات قاتل گوش بر همزمان با قتل یک مرد میانسال در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مرد چهارم مرداد پارسال پس از ترک محل کارش در یک موسسه کرایه خودرو به طرز مرموزی ناپدید و یک روز بعد جسدش در شهرک ولیعصر کشف شد. مقتول با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود. کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شدند مقتول با فردی به نام مجید اختلاف مالی داشت و آخرین بار هم با مجید دیده شده بود.با کشف این سرنخ، دستگیری مجید در دستور کار پلیس قرار گرفت.اما تحقیقات پلیس برای دستگیری مجید ناموفق بود. 

جست وجو برای یافتن متهم در حالی ادامه داشت که ، صبح بیست و سوم آذر همان سال جسد زن جوانی در یافت آباد به پلیس گزارش شد. ماموران پس از حضور در محل دریافتند، این زن با ضربه های چاقو به قتل رسیده و دو گوش او بریده شده است. فردای روز کشف جسد این زن که هویتش تا آن موقع برای پلیس نامشخص بود، ماموران موفق شدند متهم را سوار بر یک خودروی پراید شناسایی و دستگیر کنند. مجید در بازجویی ها به قتل راننده آژانس و زن جوان اعتراف کرد.

هم چنین در بازرسی خانه متهم در شهرک اندیشه یک قوطی الکل کشف شد که مجید گوش های بریده زن جوان را در آن گذاشته بود. متهم درباره قتل راننده آژانس گفت: مقتول از من طلب داشت و من نمی توانستم پولش را پرداخت کنم. به همین دلیل او را به قتل رساندم.

قتل همکلاسی همسر به خاطر داشتن ارتباط با او

مجید در ادامه بازجویی ها در باره انگیزه اش از قتل زن جوان و بریدن گوش ها او گفت: چند ماه قبل با مقتول که معصومه نام داشت آشنا شدم او هم کلاسی زنم بود. ارتباطم با او باعث اختلاف میان من و همسرم شد. همسرم از من خواسته بود به این ارتباط پایان دهم به همین دلیل روز جنایت با معصومه قرار گذاشتم و او را با ضربه های چاقو کشتم. برای ثابت کردن حرف هایم به همسرم، تصمیم گرفتم گوش های مقتول را بریده و به خانه ببرم تا به زنم نشان بدهم.

همسر قاتل گوش بر راز سومین جنایت را بر ملا کرد

در حالی که تحقیقات از سوی بازپرس پرونده ادامه داشت و پزشکی قانونی نیز سلامت متهم را تایید کرده بود همسر مجید با مراجعه به شعبه دوم دادسرای ویژه امور جنایی سرنخ سومین جنایت را به قاضی پرونده داد.

او به قاضی بستان زاده گفت: مجید از چند سال قبل در یک شرکت کار می کرد اما مدتی قبل او را اخراج کردند. وقتی تحقیق کردم، متوجه شدم او برای زنان آن شرکت ایجاد مزاحمت می کرد. بعد از اخراجش با موتور مسافرکشی می کرد تا اینکه پی بردم با دختری به نام معصومه که همکلاسی من بود، رابطه برقرار کرده است. از مجید خواستم به ارتباطش با او پایان دهد و به همین دلیل با او قهر کردم. هفته گذشته مجید با من تماس گرفت و مدعی شد زن جوان را به قتل رسانده و گوش های او را برای اثبات ادعایش بریده و به خانه آورده است. ابتدا حرف هایش را باور نکردم اما او عکس گوش ها را برایم فرستاد.

زن جوان ادامه داد: چند روز قبل مجید مقداری لوازم داخل خودرو و دو دستگاه تلفن همراه را به خانه آورد و مدعی شد این وسایل امانت دوستش است. به موضوع مشکوک شده و به بررسی وسایل پرداختم که روی یکی از تلفن های همراه، عکس پسر جوانی را دیدم و روز بعد در خیابان با حجله همان پسر مواجه شدم. اهالی می گفتند این پسر به قتل رسیده و اموالش سرقت شده است. حالا احتمال می دهم قاتل او، همسرم باشد.

در حالی که اظهارات زن جوان در مرحله اول تنها یک فرضیه بود اما تحقیقات پلیس حکایت از صحت گفته های این زن داشت. تحقیقات ماموران از متهم نیز این موضوع را تایید می کرد. مجید در بازجویی ها درباره سومین جنایتی که مرتکب شده بود گفت: با مقتول اختلاف قدیمی داشتم و روز حادثه برای پایان دادن به این اختلاف سوار خودرویش شدم.

پس از طی مسافتی کنار خیابان توقف کرد و با هم درگیر شدیم. من هم با ضربه چاقو او را کشتم و جسدش را در محلی خلوت رها کردم. بعد هم وسایل با ارزش خودرو و تلفن همراه مقتول را سرقت و خودرو را در شهرک ولیعصر پارک کردم.

منبع: جام جم آنلاین