خودکشی بد دلیل دختر 13 ساله در شرق تهران
دانش‌آموز 13 ساله که به‌خاطر خستگی از زندگی خود را از بالای پل عابر در شرق تهران به پایین پرت کرده بود پس از برخورد با اتوبوس جان باخت.

سقوط مرگبار دختر 13 ساله از پل عابر

 ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه ماموران کلانتری جوادیه در جریان تصادف مرگبار دختر 13 ساله ای با یک دستگاه اتوبوس قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل حادثه در خیابان دماوند تحقیقات برای بررسی علت تصادف آغاز شد.راننده اتوبوس به ماموران گفت: ساعت 19 و 30 دقیقه از پایانه شرق به سمت بابلسر حرکت کردم. قبل از پل رسالت متوجه سقوط فردی از بالای پل و برخوردش با اتوبوس شدم. همکارم گفت کیسه زباله از بالای پل پرتاب شده، اما وقتی برای بررسی موضوع پیاده شدم دختر نوجوانی را دیدم که با اتوبوس برخورد کرده و جانش را از دست داده بود.

ماموران در بررسی صحنه متوجه رفتار مضطرب دختر نوجوانی شده و تحقیقات از او را آغاز کردند. دختر نوجوان به نام مینا در تحقیقات مدعی شد جسد متعلق به دوستش به نام پریناز است که به علت نامعلومی خودکشی کرده و خودش را از بالای پل عابر به پایین پرتاب کرد.

دختر نوجوان گفت: امروز ساعت 13 از مدرسه به خانه پریناز رفتیم. ساعت 17 برای خرید از خانه بیرون آمده و با مترو به فرهنگسرای اشراق رفتیم. بعد از خرید روی پل رفتیم که پریناز ادعا کرد از زندگی خسته شده و می خواهد خودکشی کند. چون یک سال قبل هم او ادعای خودکشی کرده بود و حرفش را عملی نکرده بود فکر کردم شوخی می کند. روی پل ایستاده بودیم که او یک لحظه دستش را از دستم جدا کرد و خود را به پایین پرت کرد.با اظهارات دختر نوجوان و مشخص شدن خودکشی پریناز با دستور سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل، جسد دختر 13 ساله به پزشکی قانونی منتقل و تحقیق از خانواده او برای مشخص شدن علت خودکشی آغاز شد.

منبع: جام جم آنلاین