روی صورت همسرم اسید پاشیدم... فرزندانم کتکم زدند
شوهر بدبین وقتی همسرش در خواب بود، وی را هدف اسیدپاشی قرار داد و چند روز بعد از سوی اعضای خانواده‌اش دستگیر شد.

فرزندان، پدر اسیدپاش را به باد کتک گرفتند

مرد اسید پاش توانسته بود فرار کند که همزمان با تجسس‌های پلیسی برای ردیابی مخفیگاهش توسط خانواده‌اش به دام کشانده شد.27 مهرماه سال جاری مأموران کلانتری مشیریه تهران در جریان اسیدپاشی مرد 62 ساله‌ای روی همسر 57 ساله‌اش قرار گرفتند. با توجه به وضعیت آسیب‌دیدگی این زن، وی بلافاصله پس از حادثه به بیمارستان انتقال یافت و در حالی که از ناحیه هر دو چشم و صورت آسیب شدید دیده بود تحت درمان قرار گرفت.

همزمان با دستور بازپرس حسین‌پور از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران، مرد اسیدپاش تحت تعقیب ویژه قرار گرفت تا اینکه شنبه دوم آبان ماه خانواده مرد فراری در تماس با پلیس از بازگشت پدرشان به خانه خبر دادند. همین گزارش کافی بود تا مأموران بلافاصله در محل حاضر شده و این مرد را که خانواده‌اش اجازه ترک خانه را به وی نداده بودند، دستگیر کردند.

تحقیقات نشان داد مرد اسیدپاش پس از یک هفته پرسه‌زدن در پارک‌ها و خیابان‌های پاکدشت برای برداشتن وسایل ضروری‌اش به خانه بازگشته و از سوی اعضای خانواده‌اش به باد کتک گرفته شده بود.

مرد اسیدپاش وقتی پیش روی بازپرس حسین‌پور ایستاد، گفت: من سال گذشته قصد جدا شدن از همسرم را داشتم اما چون شناسنامه نداشتم موفق به این کار نشدم. من به همسرم شک داشتم و شنیده بودم اسید چهره او را زشت خواهد کرد. با پنج هزار تومان یک لیتر اسید خریدم و وقتی زنم خواب بود روی صورت و چشم‌هایش اسید پاشیدم. باقی‌مانده اسید را هم در سطل زباله خیابان خالی کردم.

مرد اسیدپاش گفت: با این زن پس از طلاق دادن دومین همسرم ازدواج کردم و از وی 7 فرزند دختر و پسر دارم. وقتی از خانه فرار کردم آواره شدم و در حالی که از سرگردانی خسته شده بودم و حدس می‌زدم پس از بازگشت گرفتار می‌شوم، بازگشتم و وقتی به خانه رسیدم خانواده‌ام روی سرم ریختند و کتکم زدند. می‌دانم اشتباه کردم و باید تاوان کارم را پس دهم.

یکی از پسران این مرد اسیدپاش نیز به بازپرس حسین‌پور گفت: پدر من بدبین بود و مدام توهم می‌زد. این اتفاق هم به دلیل همین توهم و شکاکی رخ داد.پس از شنیدن ادعاهای مرد اسیدپاش و خانواده‌اش، بازپرس جنایی دستور تحقیقات تکمیلی را صادر کرد و ادامه بازپرسی نیز به بعد از تکمیل پرونده و بهبودی زن اسیدسوخته موکول شد؛ چراکه هنوز مشخص نیست زن 57 ساله از شوهرش شکایت کند.

منبع: روزنامه ایران