کشتن دوست باردار و سرقت جنین
یک زن که خود را حامله نشان می‌داد با دزدیدن نوزاد از شکم مادرش این زائو را به قتل رساند.

سرقت جنین با کشتن زن باردار!

زن 22 ساله امریکایی که ماه‌ها خود را باردار نشان می‌داد در زمان وضع حمل دروغینش دوست حامله‌اش را کشت و نوزاد او را دزدید تا نشان دهد که این کودک را خود به دنیا آورده است. «آنگلیک ساتن» که از مشکلات روحی رنج می‌برد پس از اینکه همسرش برای مأموریتی به سفری دور رفت، اعلام کرد که باردار است و تصاویر لحظه به لحظه بارداری قلابی‌اش را در شبکه‌های اجتماعی برای شوهر و اقوامش می‌فرستاد. او همزمان با اجرای این نقشه با زن بارداری آشنا شد و با جلب اعتماد این زن هر روز میهمان خانه‌اش می‌شد و با هم رفت و آمد می‌کردند.

 ماه‌ها از این دوستی ساختگی گذشت تا اینکه زمان وضع حمل دروغین ساتن فرا رسید. این زن که قصد نداشت کسی از نقشه‌اش مطلع شود منتظر تولد نوزاد زن باردار شد و پس از به دنیا آمدن کودک با عمل جراحی از شکم مادر این زن را با ضربات چاقو کشت.

ساتن نوزاد را به خانه‌اش برد و به همه دوستان و آشنایان اطلاع داد که وضع حمل کرده و فرزندش را به دنیا آورده است اما سرانجام راز جنایتش فاش شد. انتشار تصاویر این نوزاد با زن فریبکار در شبکه‌های اجتماعی سرنخ لازم برای دستگیری او را در اختیار پلیس امریکا قرار داد و پلیس این زن را به اتهام قتل و زایمان غیراصولی و به خطر انداختن جان کودک به زندان انداخت.


منبع: روزنامه ایران