قاتل زن میان‌سال در یک قدمی چوبه دار
مردی جوان که پس از درگیری با زن مورد علاقه خود، او را کشته بود، در یک قدمی چوبه‌دار قرار گرفت.

قاتل : برای این زن کار می‌کردم اما او دستمزدم را نداد...

مأموران پلیس، دهم خرداد سال ٩١ در جریان کشته‌شدن زنی ٦٠ساله قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه، به تحقیق دراین‌باره پرداختند. مأموران متوجه شدند این زن آخرین بار با پسر جوانی اهل افغانستان قرار ملاقات داشت. بنابراین پسر جوان دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی‌ها به قتل این زن اعتراف کرد و گفت: «من برای این زن کار می‌کردم اما او دستمزدم را نداد. برای همین از او کینه به دل گرفتم و با همدستی دو نفر از دوستانم این زن را به قتل رساندیم». با اعترافات این پسر درحالی‌که مشخص شد همدستی وجود ندارد، کیفرخواست وی صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ٧١ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این پسر در این شعبه محاکمه و به قصاص محکوم شد، اما قضات دیوان‌عالی کشور این حکم را تأیید نکردند و خواستار بررسی بیشتر درباره همدستان این پسر شدند.

 بنابراین پسر جوان بار دیگر محاکمه شد و این بار اظهاراتش را تغییر داد. او گفت همدستی نداشت و خودش به‌تنهایی این زن را به قتل رسانده است. متهم به هیأت قضائی گفت: من به این زن علاقه‌مند شدم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. ولی او مرتب از من پول می‌خواست». با این اظهارات، قضات دادگاه بار دیگر او را به قصاص محکوم کردند. این بار این حکم به تأیید هیأت قضائی شعبه هفتم دیوا‌ن‌عالی کشور رسید و به‌زودی به مرحله اجرا می‌رسد.

 

منبع: روزنامه شرق