دعوای ساده در یک عروسی ، خون به پا کرد
پلیس در یک عملیات به درگیری خونین شبانه خانواده عروس و داماد با همسایگان پایان داد.

جزییات دعوای خونبار در مراسم عروسی

بامداد ۲۵ دی ماه بنابر اعلام مركز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در خصوص درگیری در آدرس تهرانپارس، خیابان ۱۸۸ شرقی بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام شد.ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند، چند تن از همسایگان به دلیل برپایی مراسم عروسی در یکی از ساختمان‌ها با یکدیگر درگیر شده اند.

به دنبال این موضوع ماموران به تحقیقات محلی پرداختند که در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد یکی از همسایگان به هویت "هومن" ۲۰ ساله به مهمانان مجلس عروسی در خصوص رعایت و عدم ایجاد سروصدا و آلودگی صوتی تذکر می دهند که چند نفر از طرف مهمان مجلس عروسی با وی درگیر می شوند.

سپس برادران "هومن" نیز خود را بلافاصله به محل رسانده و به طرفداری از برادرکوچکشان با مهمانان مجلس عروسی درگیر می شوند و در حین درگیری و چاقوکشی دو دستگاه خودرو سواری نیز تخریب می شود.سرانجام چهار نفر از عاملان درگیری خونین دستگیر و به دلیل جراحت ناشی از ضربات چاقو جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در این رابطه پرونده ایی تحت عنوان درگیری دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی تشکیل و به دادسرای ناحیه ۴ رسالت ارسال شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران