اعدام یکی از اعضای گروه 'اهل حق'
فردین حسینی یکی از اعضای «اهل حق» که شش سال به اتهام «ترور» عباسعلی صبایی گلپایگانی٬ امام جمعه هشتگرد در زندان بود٬ سرانجام اعدام شد. 

اعدام قاتل امام جمعه هشتگرد

طبق گزارشی که به طور همزمان در سایت های مشرق و فارس منتشر شده حکم اعدام فردین حسینی یکی از اعضای «اهل حق» که شش سال به اتهام «ترور» عباسعلی صبایی گلپایگانی٬ امام جمعه هشتگرد در زندان بود صبح روز پنجشنبه، اول بهمن، به اجرا گذشته شد. سایت های یاد شده فردین حسینی را از مریدان «نورعلی الهی» خوانده و نوشته اند که «نورعلی الهی» «فرقه‌ای منحرف» است و امام جمعه هشتگرد پیش از مرگش «علیه فرقه‌های ضاله و عرفان‌های پوشالی و کاذب» روشنگری‌های فراوانی کرده بود. 

این سایت همچنین ادعا کرده که فردین حسینی در قتل «جعفر بهرامی»، از بزرگان «اهل‌ حق» نیز دست داشته و همراه با فردی دیگر به نام «وهاب امیری» قصد اقدامات «خشونت‌بار» دیگری را داشته است. 

فردین حسینی

در این حال همزمان با اعدام عضو گروه اهل حق، شماری از رسانه ها و محافل خارجی به تبلیغات گسترده علیه ایران دست زده اند در تبلیغات این رسانه ها تلاش شده مرگ فردین حسینی به عنوان اقدامی خودسرانه از سوی وزارت اطلاعات معرفی شود. محافل حقوق بشری که به نظر می آید در تدارک پرونده ای برای محکومیت ایران به بهانه این حادثه هستندنوشته اند  فردین حسینی به محافل خارجی گفته است که  مهرماه سال ۱۳۸۸ از سوی ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و در جریان بازجویی‌ها متهم به «قتل» و «تجاوز» شده است.  

وی در این نامه ادعا کرده است که  صبایی گلپایگانی در سال ۱۳۶۳ دستور تخریب مقبره «استاد نورعلی الهی» در هشتگرد را صادر کرد و در سال ۱۳۸۶ نیز به قتل رسید.  این محافل برای زیر سوال بردن حکم اعدام وی به انتشار نامه های دست زده اند که در آنها ادعا شده که حسینی پیش از اعدام نوشته بود تنها به این خاطر که پیرو مکتب «نورعلی الهی» است دستگیر٬ شکنجه و زندانی شده است.

 

منبع: ایران آنلاین