راز گم شدن یک مرد در چاه مرگ
عامل یک جنایت آتشین، پلیس را به بالای سر چاه مرگ برد و پرده از یک اقدام وحشتناک برداشت.

 

انگیزه قاتل مشخص نیست اما

بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان با تشریح جزئیات این قتل در یکی از روستاهای حومه شهرستان رفسنجان اظهار کرد: گم شدن مردی 40 روز پیش توسط خانواده‌اش به پلیس اطلاع داده شد و تلاش پلیس برای شناسایی ردی از وی آغاز شد.بازپرس «محمد قریب» ادامه داد: با تلاش کارآگاهان و با انجام یکسری تحقیقات فنی و پلیسی توسط پلیس آگاهی عامل جنایت دستگیر شد. این مرد وقتی با دلایل پلیس روبه‌رو شد راهی جز اقرار نداشت و لب به اعتراف گشود.

قاتل، مأموران را روز پنجشنبه هشتم بهمن سر صحنه جنایت که چاهی نزدیک منطقه اسماعیل‌آباد نوق است، برد.

بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان اظهار کرد: قاتل اقرار کرد که قربانی را به قتل رسانده و آن را داخل چاه انداخته است و آن چیزی که الان در محتویات پرونده مشخص شده قاتل ابتدا قصد داشته که مقتول را آتش بزند و او را داخل چاه بیندازد و تا حدودی هم این کار را انجام داده است و جسد را سوزانده و وی را داخل چاه انداخته است.

بازپرس قریب درباره انگیزه قاتل تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده، هنوز دقیقاً انگیزه قاتل مشخص نیست اما تحقیقات نشان می‌دهد این قتل می‌تواند ناشی از انگیزه‌های مالی و به نوعی سرقت از قربانی باشد.

بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان در ادامه درباره علت مرگ قربانی و نحوه جنایت گفت: علت مرگ و اینکه آیا بر اساس آتش زدن یا افتادن در چاه یا سایر موارد بوده موضوعی است که با نتیجه گواهی پزشکی قانونی و معاینه جسد و نتایج مربوط به کالبدشکافی و سایر موارد مشخص می‌شود و در این خصوص الان نمی‌توان دقیقاً اظهارنظر کرد و در آینده نزدیک علت مرگ مشخص خواهد شد.

بازپرس قریب با بیان این مطلب که این قتل، دلخراش بوده است، تأکید کرد: زوایای این قتل پنهان است و باید تحقیقات تکمیل شده و مدارک بیشتری جمع‌آوری شود.

بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان همچنین در ادامه با اشاره به انتشار عکسی از جنازه مقتول در فضای مجازی تأکید کرد: در خصوص انتشار تصویر مقتول در فضای مجازی ما پیگیری‌های لازم را انجام دادیم.وی تصریح کرد: در آینده نزدیک کسی که برای نخستین‌بار این عکس را از جنازه مقتول در فضای مجازی منتشر کرده است دستگیر خواهد شد.

 

منبع: روزنامه ایران