کشف راز یک مرگ
قربانی معمولا شب‌ها برای من شام می‌آورد، شب حادثه هم طبق عادت همیشگی‌اش به كارگاه آمد اما گویا هرچه در زده من نشنیدم. او پس از آن تصمیم گرفته تا از نردبان بالا آمده و وارد كانكس نگهبانی شود...

 

معمای مرگ مرموز مرد جوانی در پایتخت

معمای مرگ مرموز مرد جوانی در پایتخت پس از ۴‌ماه تحقیقات تخصصی فاش شد.بررسی‌ها حكایت از این دارد كه مرگ وی، جنایت نیست بلكه یك حادثه بوده است. هفتم مهرماه امسال گزارش مرگ مرموز مرد 37ساله‌ای در اختیار قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. در این گزارش آمده بود كه مردی در كارگاهی دچار حادثه شده و به‌علت ضربه‌ای كه به سرش وارد شده به كما رفته است.

پس از چند روز پزشكان مرگ مغزی این مرد را تأیید كردند كه با رضایت خانواده‌اش اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد.به‌دنبال این حادثه خانواده او به دادسرای جنایی رفتند و اعلام كردند كه او در كارگاه قربانی جنایت شده است. از همان زمان تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد كه قربانی در كارگاه كار می‌كرده و به گفته خانواده‌اش شبانه برای بنزین زدن خانه را ترك كرده و دیگر برنگشته است. كارآگاهان در مرحله بعد سراغ نگهبان كارگاه رفتند.

او به مأموران گفت: قربانی معمولا شب‌ها برای من شام می‌آورد، شب حادثه هم طبق عادت همیشگی‌اش به كارگاه آمد اما گویا هرچه در زده من نشنیدم. او پس از آن تصمیم گرفته تا از نردبان بالا آمده و وارد كانكس نگهبانی شود اما از روی نردبان سقوط كرده و جان باخته است. درحالی‌كه خانواده قربانی همچنان اصرار داشتند كه پسرشان به قتل رسیده است، بعد از گذشت 4‌ماه از حادثه مشخص شد كه مرگ این مرد یك حادثه بوده است و قتلی در میان نیست. بررسی‌ها حكایت از این دارد كه قربانی هنگام بالا رفتن از نردبان پایش لیز خورده و به پایین سقوط كرده است.

 

منبع : سلامت نیوز