مردان هوسران در دام افتادند
٣ زن طعمه‌ای بودند تا مردان هوسران با خودروهای شیك در دام دزدان حرفه‌ای بیفتند. ٣ مرد با همدستی ٣ زن تبهکار خودروهای مدل بالا طعمه‌های خود را از استان‌های مختلف کشور سرقت می‌کردند که در دام ماموران پلیس اصفهان گرفتار شدند.

تله سیاه 3 زن برای مردان هوسران

از سه‌ماه گذشته كارآگاهان پلیس درجریان شكایت‌هایی مبنی بر سرقت خودروهای مدل بالا با شگردهای مشابه در شهر‌های اصفهان، كرج و تهران قرار گرفتند که درپی آن سرقت‌های مسلحانه‌ای نیز از خریداران این نوع خودروها در شهر شیراز صورت گرفت. بلافاصله یک تیم تخصصی از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تشكیل و تحقیقات وسیعی در این زمینه آغاز و مشخص شد تمامی سرقت‌ها با شیوه طعمه قراردادن زنان بدپوشش انجام شده است. 

دراین نوع سرقت‌ها زنان بدپوشش، در مسیر خودروهای مدل بالا ایستاده و با طرح دوستی، سوار برآن می‌شدند اما راننده را به بهانه خرید تنقلات از خودروی خود پیاده و بلافاصله با کمک همدستانشان، اتومبیل را به سرقت می‌بردند. متهمان پس از سرقت، خودرو را به شیراز منتقل و اقدام به تبلیغ فروش خودروهای مدل بالا در سایت‌های اینترنتی و درج آگهی در روزنامه‌ها می‌كردند و وقتی متقاضی با شماره تلفن ارایه‌شده تماس می‌گرفت، از او می‌خواستند كه با چك رمزدار به دفتر كار آنها مراجعه كند.

پس از مراجعه متقاضیان به دفتر، متهمان با تهدید سلاح كمری دست و پای آنها را بسته و پس از ضرب و جرح و تزریق آمپول بی‌حسی به دست و گردنشان اموال آنها را سرقت و به یكی از صرافی‌ها مراجعه و چك رمزدار را به پول نقد تبدیل و متواری می‌شدند. با توجه به اهمیت این پرونده و خطرناك بودن نوع سرقت‌هایی كه توسط اعضای این باند انجام شده، تحقیقات پلیس در نهایت دقت و ظرافت تمام برای دستگیری این باند ادامه یافت که سرانجام طی دو عملیات مشترك در اصفهان و شیراز، سه متهم مرد و سه زن این باند شناسایی و دستگیر شدند. با دستگیری متهمان، همدست دیگر آنها نیز طی عملیاتی در شهرستان كرج، در حالی كه قصد خروج از كشور را داشت، دستگیر شد. از متهمان چهار دستگاه خودروی مدل بالا به همراه ٣٠‌هزار دلار وجه نقد كه در آخرین سرقت به دست آورده بودند، اسپری فلفل و مدارك خودروهای سرقتی و تعدادی مدارك جعلی خودرو كشف شده است.

متهمان، دارای سابقه سرقت به عنف هستند و آثار جراحات وارده بر بدن شكات، حاكی از خشونت آنهاست.

 

منبع: روزنامه شهروند