حل معمای مرگ مرموز دختر جوان در نازی آباد
 تحقیقات قضایی راز مرگ دختر جوانی را که به ضرب گلوله کشته شده و جسدش مقابل بیمارستانی در پایتخت رها شده بود فاش کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این دختر هنگام فرار از دست پلیس هدف گلوله قرار گرفته است.

مرگ دختر جوان در شلیک پلیس پایتخت

ساعت 4بامداد یكشنبه مسئولان بیمارستانی در جنوب پایتخت با كلانتری 130نازی‌آباد تماس گرفتند و خبر از مرگ دختری دادند كه به این بیمارستان منتقل شده بود. دختر جوان را نیم ساعت قبل‌ از آن، رهگذران در كوچه‌ای در نزدیكی بیمارستان دیده بودند و تیم اورژانس او را به بیمارستان منتقل كرده بود.آنچه مرگ این دختر را مرموز كرده بود، اثر اصابت گلوله به بدن او بود،‌ گلوله‌ای كه از كمر او وارد و از پهلویش خارج شده بود.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : قتل دختر جوان با شلیک گلوله در نازی آباد

 

با دستور قاضی ایلخانی، بازپرس دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای كشف راز مرگ دختر جوان آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد كه دختر جوان حدودا 22سال سن داشته و در جای دیگری كشته شده است. . در همین حال شاهدان گفتند كه پسرجوانی را دیده‌اند كه با رهاكردن این دختر مقابل بیمارستان ‌سراسیمه فرار كرده است. در ادامه هویت این دختر شناسایی و مشخص شد كه در شب حادثه وی همراه پسری جوان سوار بر یك خودروی پراید هاچ بك بود. شب حادثه پراید هاچ‌بك در بزرگراه آزادگان بوده كه مأموران گشت كلانتری عوارضی به سرنشینان آن مشكوك شده و دستور ایست داده بودند.

راننده پراید اما به دستور ایست توجه نكرده و به راه خود ادامه داده است. مأموران در چنین شرایطی اقدام به تیراندازی كرده بودند و طبق اطلاعات به‌دست آمده، آنها در حدود 10تیر شلیك كردند كه احتمالا یكی از همین گلوله‌ها به كمر دختر جوان برخورد كرده و باعث مرگش شده است. پس از آن نیز راننده كه موفق به فرار از دست پلیس شده بود، پیكر نیمه‌جان دختر را حوالی بیمارستانی رها كرده و پا به فرار گذاشته است. تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و قاضی جنایی دستور داده است تا از مأموران پلیس درباره این شلیك مرگبار تحقیق شود.

 

منبع: همشهری آنلاین