قاتل پیرزن‌های ابرکوه دستگیر شد
عامل قتل دو پیرزن در شهرستان ابرکوه پس از دستگیری ادعا کرد: اگر دستگیر نمی شدم قتل های دیگری انجام می دادم.

قاتل :سروناز را با چادرش خفه کردم

جمعه گذشته مرد میانسالی با مراجعه با پلیس ابرکوه از مفقود شدن مادر 71 ساله اش خبر داد. این مرد در شکایتش مدعی شد مادر پیرم به همراه برادر معلولم در یک خانه زندگی می کنند؛ اما از روز گذشته مادرم بنام سروناز به طور مرموزی ناپدید شده است.با اعلام این شکایت تحقیقات برای شناسایی پیرزن 71 ساله آغاز شد، تا اینکه ماموران پلیس شهرستان تفت از کشف جسد پیرزنی حوالی قبرستان این شهر با خبر شدند.

با حضور تیم جنایی هویت مقتول بنام سروناز شناسایی و مشخص شد او از روز پنج شنبه مفقود شده است.پزشک جنایی نیز پس از معاینه جسد علت مرگ پیر زن 71 ساله را خفگی اعلام کرد.سه روز پس از کشف جسد ماموران در تحقیق از اهالی محل متوجه شدند سروناز آخرین بار سوار خودرو نیسان یکی از اهالی بنام حسن شده است.

با شناسایی هویت حسن مشخص شد او از سارقان سابقه دار است و در پرونده اش چندین سابقه سرقت وجود دارد.با شناسایی و دستگیری مرد میانسال او در بازجویی ها به قتل سروناز اعتراف کرد و گفت: به علت مشکلات مالی، تصمیم به سرقت از پیرزن های شهر گرفتم. روز جنایت مقتول را سوار خودروام کردم و پس از اینکه به یک جای خلوت رسیدیم؛ سروناز را با چادرش خفه کرده و طلاهایش را سرقت کردم، بعد هم جسدش را به شهرستان تفت بردم و در قبرستان رها کردم.

با اعترافات مرد سابقه دار به قتل پیرزن 71 ساله، ماموران در بررسی پرونده های جنایی متوجه قتل پیرزن دیگری در شهر ابرکوه شدند. بررسی ها نشان می داد 45 روز قبل زن 69 ساله ای که به همراه همسرش، سرایدار یک خانه ویلایی بودند قربانی سرقت طلا شده است.

همسر مقتول وقتی از چرای گوسفندان به خانه می آید با جسد غرق خون همسرش در اتاقک سرایداری، روبرو می شود؛ ماموران که احتمال می دادند که این قتل نیز کار حسن باشد، به تحقیق از او پرداختند و مرد میانسال به قتل زن سرایدار اعتراف کرد و مدعی شد علاوه بر این دو نفر قصد داشتم برای بدست آوردن طلای پیرزنان، چند قتل دیگر نیز انجام دهم. اما پس از دومین جنایت شناسایی و دستگیر شدم.

سرهنگ کمالی با اعلام این خبر به خبرنگار میزان گفت: با اعترافات عامل قتل دو پیرزن، او صحنه های قتل را بازسازی کرد.

 

منبع: میزان