انتقام‌ گیری عجیب عروس از خواهر شوهر
زن جوانی که به خاطر انتقام از خانواده شوهر خود، تصاویر خصوصی خواهر شوهرش را در فضای سایبری منتشر کرده بود، دستگیر شد.

انتقام زن جوان از خانواده شوهر در دنیای مجازی

چندی پیش زن جوانی به پلیس فتا مراجعه کرد و به پلیس گفت: در حال عبور از خیابان بودم که شخصی ناشناس با دیدن من به طرفم آمد و گفت تعدادی از عکس‌های خصوصی مرا در اختیار دارد. زمانی که پرسیدم آنها را چگونه به دست آورده، گفت این تصاویر را از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده و جهت تایید حرف‌های خود یکی از عکس‌ها را از طریق شبکه اجتماعی تلگرام برایم ارسال کرد. لطفا کمکم کنید، این مساله باعث شده تا آبروی من برود و می‌خواهم عامل این کار را بازداشت کنید.

به دنبال این شکایت، تیمی از پلیس فتا برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. پس از انجام تحقیقات فنی در فضای سایبری، عامل انتشار این تصاویر دستگیر شد. متهم که زن جوانی بود زمانی که خود را مقابل مدارک پلیسی دید به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: عکس‌‌های شاکی را شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام برای من ارسال و درخواست کرد که این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کنم.

با توجه به اعترافات متهم کارآگاهان با بررسی مستندات موجود صحت ادعای وی مشخص شد، لذا در ادامه با اقدامات فنی و با استفاده از شگرد پلیسی شخص دیگری به عنوان متهم دستگیر شد.

متهم جوان ابتدا منکر دست داشتن در این ماجرا بود اما درنهایت با توجه به مدارک موجود در پرونده به جرم خود اعتراف کرد و گفت: خواهرم عروس خانواده شاکی است و مدتی می‌شود با شوهر خود دچار اختلاف شده به همین دلیل خواهرم با نقشه قبلی چند عکس از خواهر شوهرش تهیه و آن را در اختیارم قرار داد و من هم تصاویر را از طریق شبکه‌های اجتماعی برای دوستم ارسال تا در فضای مجازی انتشار دهد.

سرهنگ علی شفیعی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در این رابطه گفت: عاملان انتشار این تصاویر با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
 
 
منبع: آنا