مدفون شدن زن 70 ساله زنده ، زیر خروارها خاک در قبرستان
ریزش دیواره قبر در محل گلزار شهدای یافت‌آباد، پیرزنی ٧٠ساله را در مراسم خاکسپاری برادرش به کام مرگ برد.

سرنوشت تلخ یک زن در مراسم تدفین! 

ساعت ١١:١٢ سه‌شنبه وقتی ماموران آتش‌نشانی درجریان ریزش یک قبر در منطقه یافت‌آباد قرار گرفتند، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ‌٨٨ و گروه امداد و نجات ٥، راهی محل حادثه در منطقه یافت‌آباد، بلوارالغدیر شدند.بررسی‌ها نشان می‌داد که خانواده‌ای به اتفاق اقوام خود در محل گلزار شهدای یافت‌آباد در حال تدفین پیکر یکی از بستگان خود بودند که به علت تجمع زیاد افراد در بالای قبر و سست‌بودن سازه‌های قبر، ناگهان دیواره‌های قبر فرو ریخته است. به دنبال این حادثه یکی از بستگان متوفی که زنی ٧٠ ساله‌ بوده، داخل قبر و زیر خروارها خاک مدفون شده است.

آتش‌نشانان بی‌درنگ تلاش‌های خود را برای بیرون آوردن پیرزن گرفتار شده از زیر خاک آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات ایمنی، عملیات ایمن‌سازی و تثبیت موقعیت را انجام دادند و از ریزش مجدد خاک جلوگیری کردند و سپس با آواربرداری موفق شدند این زن را بیرون آورند و برای مداوا دراختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.

امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه به سرعت مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند و تحقیقات بیشتر در مورد علت ریزش آوار توسط کارشناسان آتش‌نشانی ادامه یافت.

در حالی‌که تصور می‌شد این زن زنده مانده است اما ساعت ٥ بعدازظهر روز سه‌شنبه خبر مرگ زن ٧٠ ساله به ماموران کلانتری ١٥١ یافت‌آباد گزارش شد.

با اعلام این خبر، بازپرس مدیرروستا کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت در جریان قرار گرفت و به این ترتیب تحقیقات تیم قضایی برای بررسی زوایای مختلف این حادثه آغاز شد.

 

منبع: روزنامه شهروند