برادرم به خاطر پیامک های من قاتل شد و اعدامش کردند
برادر دختر وقتی پی به این پیامک‌ها برد دست به قتل مرد جوان زد و با صدور حکم قصاص قاتل، این مرد در زندان مرکزی قزوین به دار مجازات آویخته شد.

پایان شوم پیامک‌‌بازی مرد متأهل با دختر جوان

 4 سال پیش مأموران پلیس شهر شال در استان قزوین در جریان قتل مردی 34ساله قرار گرفتند و تحقیقات برای کشف راز این جنایت را شروع کردند. مقتول مردی 34ساله و متاهل بود که بررسی‌ها نشان می‌داد با شلیک گلوله از سلاح شکاری به قتل رسیده است.جسد این مرد در محلی خلوت و در حالی پیدا شده بود که هیچ‌کس شاهد جنایت نبود. با این حال کارآگاهان در بررسی‌های تخصصی متوجه شدند که مقتول یک راننده کامیون بوده که آخرین‌بار به‌دنبال تماس مردی به نام سپهدار از خانه خارج شده و پس از آن دیگر کسی او را ندیده است.

با شناسایی سپهدار، مأموران این مردجوان را دستگیر کردند و او در بازجویی‌ها پرده از راز جنایت برداشت.

وی گفت: مقتول راننده کامیون ما بود و برایمان کار می‌کرد. چندی قبل متوجه شدم که وی و خواهرم تلفنی در ارتباط هستند و او برای خواهرم پیامک می‌فرستد. با دیدن این پیامک‌ها عصبانی شدم و تصمیم به قتل او گرفتم. وی ادامه داد: روز حادثه به بهانه تخلیه بار با مقتول تماس گرفتم و با او قرار گذاشتم.

از قبل سلاح شکاری که پدرم برای محافظت از باغ خریده بود، برداشتم و سر قرار رفتم. وقتی مقتول به آنجا رسید، بی‌آنکه چیزی بگویم به او شلیک کردم و پس از قتل وی، فرار کردم تا اینکه دستگیر شدم.

با اعتراف این مرد، وی بازداشت شد و پس از بازسازی صحنه قتل، رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری استان قزوین شروع شد. با توجه به اعترافات قاتل و درخواست قصاص از سوی خانواده مقتول، قضات دادگاه در نهایت رأی به قصاص قاتل دادند و این حکم مدتی بعد از سوی دیوان‌عالی کشور تأیید شد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان این خبر گفت: با موافقت ریاست محترم قوه قضاییه، حکم قصاص قاتل سحرگاه پنجشنبه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین، دادیار اجرای احکام کیفری، رئیس ندامتگاه مرکزی قزوین و سایر عوامل اجرای حکم، در محوطه زندان به اجرا درآمد و این مرد به دار مجازات آویخته شد.

وی اجرای حکم قصاص را به‌عنوان حکمی اسلامی موجب حیات جامعه دانست و یادآورشد: اگر جامعه از لوث وجود قاتلان و کسانی که زندگی دیگران را تهدید می‌کنند پاک نشود باید شاهد هرج و مرج و رواج خشونت و قتل و غارت و انقراض نسل‌ها باشیم.

لذا این حکم اسلامی موجب حیات دوباره جامعه و ایجاد امنیت و آرامش خانواده می‌شود. به‌گفته وی، اجرای حکم قصاص در جامعه درس عبرت برای اراذل و اوباش و متخلفانی است که می‌خواهند آرامش جامعه را بر هم بزنند.

 

منبع: همشهری آنلاین