خودکشی عجیب و دردناک خواننده راک در مشهد
جسد خواننده راک که در خانه‌اش دست به خودکشی زده بود، پس از 24 ساعت پیدا شد. مرد 34 ساله روی دیوار خانه‌اش وصیت نامه‌ای نوشته بود و از کلیپ‌هایی گفته بود که داخل گوشی تلفن همراهش درخصوص خودکشی او وجود دارد.

خودکشی خواننده راک در مشهد

 جسد خواننده راک که در خانه‌اش دست به خودکشی زده بود، پس از 24 ساعت پیدا شد. مرد 34 ساله روی دیوار خانه‌اش وصیت نامه‌ای نوشته بود و از کلیپ‌هایی گفته بود که داخل گوشی تلفن همراهش درخصوص خودکشی او وجود دارد.ساعت 6:50 دقیقه عصر روز گذشته بازپرس سید جواد حسینی و تیم بررسی صحنه جرم در جریان خودکشی مرد جوانی در خانه‌اش واقع در خیابان هاشمی شهر مشهد قرار گرفتند.

با حضور در محل آنها با جسد خونین مرد 34 ساله درحالی مواجه شدند که بررسی‌های اولیه کارشناسان پزشکی قانونی حکایت از مصرف قرص برای مرگ خودخواسته را داشت. از سویی زمان مرگ حدود 24 ساعت قبل اعلام شد.

مرد جوان که یکی از خواننده‌های راک ایران است، روی دیوار خانه‌اش با خودکار از انگیزه خودکشی‌اش نوشته بود و اینکه چندین کلیپ از خودش گرفته که در این رابطه توضیحاتی داده است. کلیپ‌های گرفته شده داخل گوشی تلفن همراهش است و از خانواده‌اش خواسته بود تا آنها را ببینند.

در ادامه تحقیقات برادر خواننده راک به بازپرس جنایی گفت: برادرم به تنهایی زندگی می‌کرد و از آنجایی که از او بی خبر بودم امروز برای دیدنش به خانه‌اش آمدم.

 هر چه زنگ زدم کسی در را باز نکرد و من به ناچار به همراه چند نفر از دوستانم در را شکستیم و وارد خانه شدیم. با حضور در خانه با جسد برادرم مواجه شدم.

بازپرس سید جواد حسینی دستور تحقیقات بیشتر درخصوص انگیزه مرد جوان از این خودکشی و بازبینی کلیپ‌هایی که او درباره آن نوشته بود و همچنین علت اصلی مرگ را صادر کرد.

 

منبع: برترین ها