مرد جوانی كه خواستگار یك دختر جوان معروف به یانگوم را به قتل رسانده بود، با نظر قاضی واحد اظهار نظر دادسرا روانه دادگاه شد.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، چهارشنبه 8 آبان سال گذشته مأموران كلانتری 132 نبرد از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از یك فقره درگیری و نزاع منجر به ضرب و جرح با خبر شدند.
مأموران با حضور در صحنه واقع در یكی از فرعی‌های بلوار نبرد دریافتند جوان 25 ساله‌ای بر اثر اصابت ضربه چاقو به بدنش مجروح شده اما پیش از رسیدن به بیمارستان به قتل رسیده است.
سیفی، قاضی واحد اظهار نظر دادسرای امور جنایی تهران در خصوص این پرونده گفت: تحقیقات نشان داد مقتول با پسر عموی 18 ساله خود به نام حسین درگیر شده و در این درگیری به قتل رسیده است.
وی ادامه داد: حسین پس از 2 ساعت تلاش مأموران دستگیر شد و در بازجویی اولیه به ارتكاب درگیری با پسرعموی خود محسن و قتل وی اعتراف كرد و انگیزه خود را از این اقدام تصاحب یك دختر جوان 20 ساله عنوان كرد.
محسن در بازجویی مدعی شد وی و پسرعمویش سعید هر دو خواستگار یك دختر 20 ساله بودند كه بر سر همین موضوع با یكدیگر درگیر شده و در این درگیری سعید به قتل رسیده است.
سیفی ادامه داد: این فرضیه كمی مورد بررسی قرار گرفت اما مشخص شد دختر جوان با حسین متهم به قتل هیچ‌گونه ارتباطی نداشته است و این فرضیه و اعترافات حسین صحت ندارد.
وی افزود: حسین بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت و این بار مدعی شد سر كوچه ایستاده بوده است كه دختر مورد علاقه محسن از آن‌جا عبور كرده و در این زمان حسین برای دختر ایجاد مزاحمت كرده و همین امر عامل درگیری این افراد شده‌ است.
وی گفت: با پیشرفت تحقیقات لزوم بازجویی از دختر جوان حس شد و با بررسی مشخص شد این فرد در محله به یانگوم معروف بوده و مدتی قبل به همراه خانواده خود از این محل رفته‌ است.
قاضی واحد اظهار نظر دادسرای امور جنایی تهران ادامه داد: دستورات برای شناسایی و بازجویی از این فرد در خصوص این پرونده صادر شد.
وی افزود: این فرد در بازجویی عنوان كرد به هیچ كدام از این 2 جوان علاقه‌ای نداشته و نمی‌داند به چه دلیلی این 2 با یكدیگر درگیر شده‌اند به این ترتیب حسین مجرم شناخته شد.
وی گفت: با توجه به مجرم شناخته شدن این فرد و بنا به درخواست اولیای دم برای حسین كیفرخواست صادر شد و این فرد روانه دادگاه شد.
 

 گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news