قاتل:از قتل‌های سریالی لذت میبردم!
مرد جوانی كه به گفته خودش برای لذت بردن از قتل‌های سریالی، نقشه قتل‌های سریالی را در زنجان كشیده بود بعد از قتل یك پسر ١٧ ساله به وسیله پلیس دستگیر شد.

قتل پسر نوجوان در باغی اطراف زنجان

مرد جوانی كه به گفته خودش برای لذت بردن از قتل‌های سریالی، نقشه قتل‌های سریالی را در زنجان كشیده بود بعد از قتل یك پسر ١٧ ساله به وسیله پلیس دستگیر شد. این مرد به همراه همدستش یك دانش‌آموز ١٧ ساله را ربود و او را به باغی برد و به طرز وحشتناكی به قتل رساند. بعدازظهر روز ٢١ تیرماه امسال مادر و پدر این دانش‌آموز ١٧ ساله در جریان گم شدن پسرشان قرار گرفتند. خانواده پسر وقتی دیدند.

 ساعت‌های حضور محمدامین در بیرون از خانه از حدمعمول بیشتر می‌شود با موبایلش تماس گرفتند اما موبایلش خاموش بود. آنها بعد از مدتی با پلیس تماس گرفتند خبر مفقودی پسرشان را اعلام كردند. ماموران پلیس یك روز پس از اعلام خبر از طرف خانواده پسر تحقیقات‌شان را برای پیدا كردن او ادامه دادند اما هیچ سرنخی به دست نیاوردند. پس از آن پرونده در اختیار پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت تا تیم‌های تحقیقاتی بیشتری برای پیدا كردن پسر ١٧ ساله وارد عمل شوند. 

خانواده محمدامین نگران فرزندشان بودند و این در حالی بود كه هنوز هیچ رد و اثری از او پیدا نشده بود. پلیس در این مرحله با فرضیه‌های مختلفی روبه‌رو بود. این احتمال وجود داشت كه محمدامین گرفتار آدم‌ربایان شده باشد یا اینكه از سوی فرد یا افرادی به قتل رسیده است. در چنین شرایطی تیمی از كارآگاهان زیرنظر سرهنگ جعفر رحمتی، رییس پلیس آگاهی استان زنجان وارد عمل شدند و بررسی‌های تخصصی برای یافتن ردی از نوجوان گمشده آغاز شد. كارآگاهان برای پی بردن به حقیقت به شناسایی نوجوان ١٧ساله‌ای پرداختند كه آخرین بار محمدامین برای دیدن او از خانه خارج شده بود.

 این تحقیقات در نهایت آنها را به جوانی ٣٢ساله و نوجوانی ١٧ساله رساند كه در ناپدید شدن محمدامین نقش داشتند. متهمان در یك عملیات ضربتی در زنجان دستگیر شدند و با اعترافات آنها، نقشه هولناكی كه جوان ٣٢ساله برای قتل‌ محمدامین و قتل‌های سریالی كشیده بود، برملا شد. این مرد در اعترافاتش گفت: « از مدتی قبل به فكر قتل‌های سریالی افتادم. كنجكاو بودم كه لحظه مرگ یك نفر را ببینم و احساس می‌كردم از این كار لذت می‌برم. برای اجرای نقشه‌ام نیاز به یك همدست داشتم. 

نوجوان ١٧ساله‌ای را از قبل می‌شناختم و سراغش رفتم و با حرف‌هایم راضی‌اش كردم كه با من همدست شود. نقشه‌مان این بود كه از طریق او، همكلاسی‌هایش یا دیگر پسربچه‌ها را فریب داده و پس از انتقال به محلی خلوت به قتل برسانیم. نخستین طعمه‌مان محمدامین بود. همدستم همكلاسی‌ او بود و روز حادثه‌به بهانه‌ای او را از خانه بیرون كشاند. وقتی محمدامین به سر قرار آمد، خواستم سوار پرایدم شود تا دوری بزنیم. پس از آن او را به محل جنایت كه باغی حوالی آزاد‌راه زنجان- تبریز بود بردیم و طبق نقشه‌ای كه در سر داشتم، با ضربات چاقو به قتل رساندیم.

 بعد هم جسدش را آتش زدیم و همانجا دفنش كردیم. ما قصد داشتیم به قتل‌های‌مان ادامه دهیم و من فهرستی از پسربچه‌های دیگر برای ارتكاب قتل‌های سریالی در ذهن داشتم كه پیش از عملی كردن نقشه‌ دستگیر شدیم. با اعترافات مرد جوان و همدستش، كارآگاهان راهی محلی شدند كه جنایت در آنجا رخ داده بود و به این ترتیب جسد محمدامین ٢روز پس از ناپدید شدنش از دل زمین بیرون كشیده شد. هم‌اكنون برای هر دو متهم پرونده كه (م - ف و الف - ت) نام دارند قرار بازداشت صادر شده و تحقیقات تكمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

 

منبع: روزنامه اعتماد