او را کشتم تا با همسرش ازدواج کنم!
پسر 23 ساله برای رسیدن به دختر خاله اش، همسر 48 ساله او را با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسدش را در بیابان های ورامین به آتش کشید.

قتل و سوزاندن شوهر دختر خاله در جنایت عشقی

ساعت 3 بامداد 16 تیر امسال وقوع یک فقره آتش سوزی و حریق یک دستگاه خودرو سواری سمند سواری در جاده ورامین به مرکز امدادی 125 اعلام شد.با حضور ماموران آتش نشانی در محل اعلام شده در کمربندی دوم تهران ( جاده ورامین – پل فیروزآباد ) و انجام عملیات اطفای حریق ، مأمورین آتش نشانی در بررسی داخل سمند سوخته شده با جسد فردی روی صندلی شاگرد راننده مواجه شدند که بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 211 قلعه نو اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری 211 قلعه نو در محل کشف جسد سوخته شده و تایید خبر اولیه ، موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و بلافاصله کارآگاهان بررسی صحنه جرم اداره دهم و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

در همان بررسی های اولیه روی جسد آثار اصابت ضربات جسم تیز شبیه به چاقو شناسایی شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور رئیس شعبه 103 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک ، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

با آغاز تحقیقات روی جسد ناشناس ، کارآگاهان با شناسایی ارکان هویتی خودرو سمند ، اقدام به شناسایی مالک آن به نام بهمن 48 ساله کرده و در تماس با خانواده بهمن و حضور برادر وی در اداره دهم پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت او شدند. 

برادر مقتول که از طریق گردنبند فلزی روی گردن مقتول موفق به شناسایی جسد برادرش شده بود ، در اظهارات اولیه به کارآگاهان عنوان کرد که برادرش در منطقه فلکه سوم تهرانپارس زندگی می کرده و دارای همسر و دو دختر 10 و 12 ساله است. 

با آغاز تحقیقات و حضور همسر مقتول در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، وی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت:14 تیر به همراه همسر و بچه ها به منزل پدرم برای صرف شام رفته بودیم و پس از صرف شام، بهمن از خانه خارج شد. ساعت 22:30 بهمن با من تماس گرفت. از او خواستم تا به دنبال من و بچه ها بیاید تا به خانه بازگردیم اما او با طرح بهانه ی خستگی پیشنهاد داد که من و بچه ها ، شب را منزل پدرم بمانم و من نیز به ناچار قبول کردم ؛ پس از آن نیز دیگر اطلاعی از بهمن نداشتم تا اینکه پلیس با من تماس گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل سکونت مقتول در یک ساختمان دو طبقه، در پارکینگ ساختمان با یک دستگاه خودرو پژو 207 روبرو شدند. ابتدا تصور بر آن بود که خودرو متعلق به همسایه طبقه اول است اما در ادامه مشخص شد که ساعت 23 جوانی 30 ساله با یک دستگاه خودرو پژو 207 به منزل مقتول مراجعه و پس از قرار دادن خودرو 207 در محل پارکینگ متعلق به مقتول ، با خودرو سمند سفید رنگ مقتول و به همراه وی از ساختمان خارج شده است.

با توجه به اطلاعات بدست آمده ، کارآگاهان در تحقیقات از اعضای خانواده مقتول اطلاع پیدا کردند که مقتول به همراه پسرخاله همسرش ناصر 23 ساله و به صورت مشارکتی در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت داشته و به تازگی اقدام به خرید یک دستگاه خودرو پژو 207 کرده اند. 

کارآگاهان به تحقیق از ناصر پرداخته و او در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به خاطر نداشتن پارکینگ، پژو 207 تازه خریداری شده را به پارکینگ خانه بهمن بردم تا پس از پایان تعطیلات آخر هفته، اقدام به فروش آن کنیم. پس از گذاشتن ماشین در داخل پارکینگ ، متوفی اصرار کرد که مرا تا منزل برساند و زمانیکه من اصرار او را برای اینکار دیدم ، قبول کردم تا مرا به سه راه تهرانپارس برساند تا از آنجا خودم به خانه بروم و پس از آن دیگر اطلاعی از وی نداشتم تا اینکه در تماس با همسر مقتول متوجه موضوع شدم.

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول و همسرش به نام الهام 35 ساله چندین سال است که با یکدیگر اختلاف داشته و این اختلاف به تازگی شدت پیدا کرده است. همچنین در بررسی اظهارات همسر مقتول مبنی بر حضور در خانه پدرش ، کارآگاهان در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که پدر و مادر الهام در مسافرت خارج از تهران بوده اند. 

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با بررسی اظهارات ناصر اطلاع پیدا کردند که پس از خارج شدن مقتول به همراه ناصر از پارکینگ خانه مقتول و بر خلاف ادعای ناصر که عنوان کرده بود مقتول وی را به سه راه تهرانپارس رسانده است ، آنها به سمت منطقه حکیمیه رفته اند. 

با توجه به اطلاعات جدید بدست آمده در طول رسیدگی به پرونده و محرز شدن کذب بودن اظهارات الهام و ناصر در خصوص شب جنایت ، ضمن هماهنگی با مقام قضایی هر دو نفر آنها در 26 تیر دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. 

در تحقیقات پلیسی ، الهام به داشتن رابطه عاطفی با ناصر اعتراف کرد اما منکر هرگونه مشارکت یا دخالتش در جنایت و مرگ همسرش شد.وی در قسمتی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چندین بار ناصر از من درخواست ازدواج کرده بود اما من هر بار به او عنوان می کردم که من دارای همسر و دو فرزند هستم و این کار عملا امکان پذیر نیست. ناصر چندبار عنوان کرده بود که باید مانع ازدواجمان را از میان بردارد و حتی یک بار نیز پیشنهاد داد که بهمن را با سم به قتل برسانیم که با او مخالفت کردم و به هیچ عنوان اطلاع ندارم که آیا او همسرم را کشته است یا نه ؟. 

با توجه به اعتراف الهام به داشتن رابطه عاطفی با ناصر ، او نیز به داشتن این رابطه اعتراف اما در ادامه تحقیقات با تکرار صحبت های اول اش مدعی شد که هیچ ارتباطی در مرگ بهمن نداشته است. 

سرانجام ناصر که تمامی دلایل و مدارک علمی و پلیسی بدست آمده در طول رسیدگی به پرونده مرگ بهمن نشان از مشارکت مستقیم در ارتکاب جنایت داشت ، 31 تیر ماه لب به اعتراف گشود و عنوان داشت که بهمن توسط وی به قتل رسیده و مدعی شد که الهام هیچگونه ارتباطی در این ماجرا ندارد. 

ناصر در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: یک روز قبل از جنایت و طی تماس تلفنی با الهام متوجه درگیری شدید او و همسرش شدم. بسیار عصبانی شدم و تصمیم گرفتم تا اینبار به هر شکل ممکن تصمیم گذشته ی خودم برای کشتن بهمن را ، حتی به تنهایی هم که شده انجام دهم. ساعت 23 روز جمایت با اطلاع از این موضوع که الهام خانه اش را ترک کرده و به منزل پدرش رفته ، به بهانه ی تحویل دادن پژو 207 به خانه مقتول رفتم. مقتول قصد داشت تا مرا به خانه مان برساند اما با طرح این موضوع که با یکی از دوستانم در شهرک حکیمیه قرار ملاقات دارم از وی خواستم تا مرا به حکیمیه برساند. زمانی که به بهانه پیاده شدن از بهمن خواستم تا ماشین را نگهدارد، به محض توقف با چاقو به وی حمله ور شده و چندین ضربه به او زدم و او را به قتل رساندم. جسد مقتول را به روی صندلی شاگرد راننده منتقل کردم و بی هدف شروع به راه افتادم مسیر اتوبان امام علی را ادامه دادم تا اینکه ناگهان خودم را ابتدای جاده ورامین دیدم. ابتدا قصد آتش زدن ماشین را نداشتم اما پس از چند متری که از ماشین دور شده بودم ، تصمیم به آتش زدن ماشین گرفتم ؛ با بنزین داخل صندوق عقب ، صندلی راننده و شاگرد را به آتش کشیده و به سرعت از محل دور شدم. 

سرهنگ کارآگاه حمیـد مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با وجود اعتراف اولیه متهم اصلی پرونده به ارتکاب جنایت و طرح ادعایش مبنی بر عدم دخالت همسر متوفی در مرگ همسرش ، اما به واسطه محرز شدن کذب بودن اظهارات اولیه هر دو متهم و به جهت تکمیل تحقیقات پرونده ، متهم اصلی پرونده با قرار بازداشت موقت و همسر متوفی با قرار قانونی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.

 

 

منبع: میزان