عدم پذیرش کودک ضربه مغزی در بیمارستان
اورژانس بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چابهار از پذیرش پسر دوساله ای که به دلیل سقوط دچار خونریزی از گوش بود خودداری کرد و حدود 5 ساعت خانواده این کودک را به تکاپو برای پیدا کردن راهی برای درمان انداخت.

سقوط پسر دوساله از اوپن آشپزخانه

 اورژانس بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چابهار از پذیرش پسر دوساله ای که به دلیل سقوط دچار خونریزی از گوش بود خودداری کرد و حدود 5 ساعت خانواده این کودک را به تکاپو برای پیدا کردن راهی برای درمان انداخت. خانواده «محمدعمر» درپی سقوط او از اوپن آشپزخانه و خونریزی از گوش چپش این کودک دوساله را به اورژانس بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چابهار بردند ولی پزشک کشیک اورژانس از پذیرش این کودک خودداری کرد.

پدر «محمدعمر» به خبرآنلاین گفت: حدود ساعت 12 ظهر سه شنبه 5مرداد در اورژانس نوبت گرفتیم و دکتربعد از معاینه اولیه گفت بچه را به خانه ببرید اگر استفراغ کرد یا بیهوش شد او را برای درمان به بیمارستان بیاورید.

این مرد درباره عدم پذیرش فرزند دوساله اش افزود: هرچه به پزشک مردی که در اورژانس حاضر بود اصرار کردم که الان چرا او را درمان نمی کنید و چرا باید منتظر اتفاقی باشم که ممکن است بعدا بیفتد آنها حاضر به پذیرش بچه نشدند. 

پدر «محمدعمر» همچنین دراین باره گفت: من حاضر نشدم از بیمارستان خارج شوم ولی نه رییس بیمارستان در دسترس بود و نه رییس بخش هایی نظیر حراست که از آنها کمک بگیرم.

این مرد به انتظار 5 ساعته خود در بیمارستان امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: سرانجام دکتر جعفری متخصص مغز و اعصاب که به بیمارستان آمد و «محمدعمر» را معاینه کرد دستور پذیرش او را داد تا 24 ساعت تحت نظر باشد که مبادا ضربه مغزی شده باشد.

* عکس خبر تزیینی است

 

منبع: خبرآنلاین