این مرد از ما 6 نفر پول گرفت تا با زنش رابطه نامشروع داشته باشیم!
 اداعای 6 مرد که به خاطر شکایت شوهر زنی بازداشت شده اند، روند یک پرونده تجاوز را تغییر داد.

آزار زن متاهل توسط 6 مرد در اتاق خواب با هماهنگی شوهرش!

6 مرد هفته گذشته در پی شکایت شوهر یک زن بازداشت شدند. اتهام آنان بنابه شکایت این مرد، تجاوز به زن شوهردار است و قاضی دادگاه شارجه با این شکایت دستور ویژه صادر کرد تا این 6 مرد با شرایط ویژه بازداشت و بدون داشتن ملاقات مورد بازجویی قرار گیرند. به گزارش پلیس شارجه، بازجویی جداگانه از این 6 مرد واقعیت تلخی را آشکار کرد و تحقیقات پلیس را به سوی یک داستان کثیف پیش برد.

متهمان تجاوز به زن شوهردارگفتند که با شوهر این زن توافق کرده بودند در قبال دریافت پول با همسرش رابطه غیر اخلاقی داشته باشند. آنان برای اثبات گفته هایشان با پلیس گفتند که سه مورد رابطه با این زن در اتاق خواب زن و شوهر صورت گرفته است. آنان علاوه بر دادن نشانه هایی برای اثبات گفته هایشان از شرایط اتاق خواب حتی رسید پولهایی که به حساب این مرد واریز کرده اند را به پلیس تحویل داده اند.

قاضی دادگاه پس از بررسی گزارش پلیس اعلام کرد که اتهام تجاوز از این 6 مرد رد شده است اما با توجه به اینکه آنها در تمام بازجویی ها اشاره کرده اند که با علم بر اینکه این زن شوهردار است با وی رابطه شرم آور برقرار کرده اند، به خاطر این عمل زشت محاکمه خواهند شد.

قاضی دادگاه همچنین دستور بازداشت شوهر این زن را نیز صادر کرد و زن جوان را به خاطر گزارش پلیس که اعلام کرده بود وی تحت سلطه شوهر خشن بوده است از اتهامات تبرئه کرده است.محاکمه این 6 مرد کثیف به زودی در دادگاه شارجه برگزار می شود نام و مشخصات و ملیت این افراد اعلام نشده است.

 

منبع: روز نو