مجروح شدن 20 مسافر در متروی فرهنگسرا
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: پیمانکار مترو باید خسارت وارده به مسافران در حادثه شب گذشته را بپردازد.

پیمانکار مترو باید خسارت بپردازد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: پیمانکار مترو باید خسارت وارده به مسافران در حادثه شب گذشته را بپردازد.احسان مقدم درباره تغییر جهت حرکت یکی از پله‌ برقی‌های مترو در ایستگاه فرهنگسرا در شب گذشته که منجر به مصدومیت تعدادی از مسافران شد، اظهار داشت: به دلیل پاره شدن زنجیر داخل پله برقی، جهت حرکت پله تغییر کرد و حدود 20 نفر از مسافران مصدوم شدند.

وی ادامه داد: اکثر مسافران به صورت سرپایی مداوا و 3 نفر به دلیل احساس درد در ناحیه کمر به مرکز درمانی منتقل شدند، اما خوشبختانه به طور کلی برای هیچ‌یک از مسافران مشکل خاصی رخ نداد. با توجه به اینکه در ساعات پایانی فعالیت مترو این حادثه رخ داد تعمیر و بررسی بیشتر موضوع به امروز موکول شد.

مدیر روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه نگهداری پله‌های برقی در مترو به‌عهده پیمانکار است، تصریح کرد: به دلیل این اتفاق با پیمانکار مربوطه برخورد و از آن خسارت دریافت خواهد شد علاوه بر این شرکت مترو پیگیر حقوق شهروندان است.

 

منبع: تسنیم